پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۲۱۷
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
رهبر معظم انقلاب بیش از هر کس دیگری به شعار و اولویت سال توجه دارند و تمام تلاش خود را برای حمایت از کالای ایرانی انجام می‌دهند. ایشان از خودکاری با نشان تجاری که ایرانی بوده، استفاده می کنند. این اتفاق نشان می‌دهد که حمایت از کالای ایرانی برای رونق تولید و جهش تولید، تنها در سخنان ایشان نیست و رهبر انقلاب به معنای واقعی کلمه حامی کالای ایرانی هستند.

شعار سال: این روزها که توجهات همه به خودکار ایرانی که رهبر انقلاب استفاده میکنن جلب شده، جالبه بدونید ایشان علاوه‌ بر خودکار در جزئی‌ترین مسائل حتی دکوراسیون هم، از کالای ایرانی استفاده می‌کنن.

از زیلوی "میبد" تا سوزن‌ دوزی "اصفهان" و ترمه‌ی "یزد" و مینا سفال لاله جین "همدان" و ساعت دست ساز چوبی "سلام"(مجموعه فرصت)

واقعا چندتا از این کالاها رو میشناختیم؟
چقدر ازشون استفاده می‌کنیم؟

شرکتها و موسسات ایرانی این کالاها رو تولید میکنن که اغلب ناشناخته هستن چون یاد نگرفتیم برای کالای ایرانی تبلیغ کنیم! یا کالای ایرانی را به هم معرفی کنیم.
امروز میخوام یه موسسه بهتون معرفی کنم که داره اینکارها رو تولید میکنه
مجتمع آفرینش های هنری "سلام"


برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین