پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۴۰۶
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
رئیس‌جمهور روسیه می‌گوید که این کشور احتمالا طی ماه‌های اکتبر و نوامبر با موج دوم شیوع ویروس کرونا مواجه خواهد شد.

شعار سال: «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه از احتمال شیوع مجدد ویروس کرونا در روسیه طی ماه‌های اکتبر و نوامبر خبر داد.

پوتین در جریان نشستی با حضور متخصصان و پزشکان گفت: همزمان با لغو تدریجی محدودیت‌ها ما باید آنچه را که متخصصان می‌گویند در نظر داشته باشیم؛ هم آنچه را که آن‌ها در داخل و هم آنچه را که همکاران آن‌ها در خارج از کشور می‌گویند.

وی افزود: ممکن است موج دوم شیوع کرونا در فصل پاییز و در اواخر اکتبر و اوایل نوامبر در راه باشد. ما باید این موضوع را در نظر داشته باشیم و برای وقوع چنین وضعیتی آماده باشیم.

در حال حاضر روسیه پس از آمریکا، از نظر شمار افراد مبتلا به کرونا دومین جایگاه را در میان کشور‌های جهان به خود اختصاص داده است؛ ۳۲۶ هزار و ۴۴۸ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۸ هزار و ۸۹۴ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، کدخبر:729894، تاریخ انتشار: 3خرداد 1399، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین