پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۵۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نسبت به اینکه آمریکایی‌ها همچنان به اقدامات خصمانه خود علیه ایران ادامه می‌دهند، هشدار داد و گفت: همه دستگاه ها ازجمله دستگاه دیپلماسی و دستگاه‌های مربوطه باید با چشمان باز در مقابل توطئه‌های آنان هشیار باشند.
شعار سال: سید حسین نقوی حسینی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در طول ۴۰ سال گذشته همواره به رفتارهای خصمانه علی ایران اسلامی ادامه داده و از هر فرصتی سوء استفاده می‌کنند تا برای ایران محدودیت ایجاد کرده و به جایگاه ما ضربه بزنند، اظهار کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا تمام تلاش خود را به‌کار گرفتند تا از فضای ایجاد شده برای اختلاف افکنی و تضعیف نظام بهره‌ببرند.
وی افزود: اخیراً هم پرونده هسته‌ای را بهانه قرار دادند و چند راه را همزمان طی می‌کنند تا برای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل مشکل ایجاد کنند که تهیه قطعنامه مستند به برجام یکی از آنهاست.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تصریح اینکه البته آمریکایی‌ها نمی‌توانند برای ادعاهای خود به برجام استناد کنند؛ چون از آن خارج شده‌اند و قوانین بین‌الملل چنین اجازه‌ای را به آنان نمی‌دهد، گفت: آنان به آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای متوسل شدند تا بتوانند حرکتی علیه ایران اسلامی انجام دهند و قاعدتاً آژرانس هم نمی‌تواند بیانیه‌هایی که قبلاً در تأیید رفتارهای ایران صادر کرده را در نظر نگیرد و علیه ایران اقدام خاصی انجام دهد.
نقوی حسینی با تأکید براینکه آمریکایی‌ها همچنان به اقدامات خصمانه خود علیه ایران ادامه می‌دهند، خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی و دستگاه‌های مربوط با سیاست خارجی باید چشمان باز داشته و در مقابله با توطئه‌های آنان فعال باشند.
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتارهای آمریکایی‌ها در دریاهای آزاد نسبت به کشتی‌های ایرانی بیان کرد: آمریکایی‌ها جرأت مقابله نظامی و عملی با ایران را ندارند، چون توانمندی‌های ما و ضعف‌های خود را خوب می‌شناسند.
وی گفت: آنان در قضیه ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تصور هم نمی‌کردند که مهمترین پایگاهشان در منطقه مورد هدف قرار گیرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: دولتمردان آمریکا چون می‌دانند، نخواهند توانست در عرصه نظامی با ایران مقابله کنند، دنبال ایجاد تنش و جنگ‌های نیابتی هستند و مسائل میان جمهوری اسلامی ایران و همسایگان را دامن می‌زنند و تقویت می‌کنند.
نقوی حسینی خاطرنشان کرد: در حادثه افغانستان دیدید که تنش آفرینی کردند در حالی که ایران اسلامی کاری خلاف مصالح کشور همسایه انجام نداده بود، اما جار و جنجالی به راه انداختند تا افکار عمومی را تحت تأثیر قرار دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، کدخبر: 491549، تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹، ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
آمریکایی ها فقط لب و دهنن هر وقت با قدرت بهشون حمله کردیم جا زدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین