پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۷۹۷
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
یک دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پیامی ارسالی نوشت:دانشگاه علوم پزشکی اهواز مدتی است بدون اعلام عمومی و اجازه از دانشجویان، خوابگاه دخترانه‌ی بوستان را به نقاهتگاه کادر درمان در دوره‌ی کرونا تبدیل کرده و این در حالی است که با اعلام ناگهانی خبر تعطیلی دانشگاه بسیاری از وسایل دانشجویان در اتاق‌ها باقی مانده است.

شعار سال: یک دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پیامی ارسالی نوشت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز مدتی است بدون اعلام عمومی و اجازه از دانشجویان، خوابگاه دخترانه‌ی بوستان را به نقاهتگاه کادر درمان در دوره‌ی کرونا تبدیل کرده و این در حالی است که با اعلام ناگهانی خبر تعطیلی دانشگاه بسیاری از وسایل دانشجویان در اتاق‌ها باقی مانده است.

مسوولان دانشگاه ابتدا قضیه را تکذیب کردند، ولی بعد از مدتی گفتند که فقط سه چهار نفر از کادر درمان در دو اتاق مجاور سرپرستی اسکان داده شده‌اند. وسایل دانشجویان هم بسته بندی و به انبار منتقل شده که دانشجویان هر زمان که بخواهند می‌توانند مراجعه کنند و وسایل خود را جمع کنند.

روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه بعضی دوستان که مراجعه کردند سرپرستی اجازه‌ی ورود به خوابگاه را نداده و گفته به علت حضور بیماران در خوابگاه امکان ورود نیست؛ می‌توانید لیست وسایل را بنویسید ما برایتان بیاوریم.

اینکه خوابگاه دانشجویی را تبدیل به نقاهتگاه کنند یا اینکه بدون اجازه و اطلاع وسایل دانشجویان را به انبار منتقل کنند قطعا کار صحیحی نیست.

پیگیری مسئله از مسوولان دانشگاه توسط شورای صنفی هم تا کنون نتیجه‌ای نداشته است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری انصاف نیوز، تاریخ انتشار 3 خرداد    99، کد خبر:    233746، www.ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین