پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۷۱۱
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
کرونا در خوزستان به حد انفجار رسیده؛ بطوریکه فراوانی مبتلایان نسبت به کشور دو برابر است. وقتی از دلیل انفجار کرونا و پایداری آن پرسیده می شود، نقل دهان مسوولان عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی ست.

شعار سال : کرونا در خوزستان به حد انفجار رسیده؛ بطوریکه فراوانی مبتلایان نسبت به کشور دو برابر است. وقتی از دلیل انفجار کرونا و پایداری آن پرسیده می‌شود، نقل دهان مسوولان عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی ست؛

انداختن تقصیر‌ها روی دیوار کوتاه مردمی که لابد از نظر آنان برای کشور دردسر درست کرده اند و با رعایت نکردن پروتکل‌ها روی دست مملکت هزینه گذاشته اند. آیا مردم خوزستان کمربند انتحاری بسته و انفجار کرونایی را موجب شده اند؟

چه فرقی بین مردم خوزستان و دیگر استان هاست؟ چرا سهم عوامل مهم دیگر را پشت دیوار کوتاه این مردم صبور و نجیب پنهان می‌کنید؟

چرا کسی از بی آبی هفتصد روستای خوزستان حرف نمی‌زند؟ چرا کسی از آلودگی آب شرب اکثر مناطق این استان ثروتمند نمی‌گوید؟

تصاویر زندگی بسیاری از مردم حواشی اهواز کنار جوی‌ها و دریاچه‌های فاضلاب، در کوی سیاحی، عین دو، ملاشیه، مندلی... گویای همه چیز نیست؟ چگونه می‌توان برای مردمی که از آب سالم و کافی محرومند از پروتکل‌های بهداشتی سخن گفت؟ مگر آب شرط اول رعایت بهداشت نیست؟!

همان سوءمدیریت و فرافکنی که این همه سال باعث زمین گیر شدن پروژه‌های آبرسانی استان شده و با وجود دریافت اعتبار‌های چند باره مدام امروز و فردا می‌کند، امروز کرونا را یا به گردن مردم می‌اندازد، یا پروژه رسانه‌ای طراحی می‌کند که افتضاحات مدیریتیش را گردن نیرو‌های خدوم آزمایشگاهی و کادر درمان که از ابتدای بحران به صورت جهادی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، بیاندازد.

مدیریت استان این روز‌ها کجاست؟ این روز‌ها که بحران از سر و روی استان می‌بارد و در ۲۴ ساعت صد نفر جانشان را از دست می‌دهند، آیا ایشان در اتاق فرمان مشغول مدیریت جبهه چند جانبه بحران است یا در تهران مشغول تور رسانه گردی برای حفظ صندلی خودش است؟!

 آقای استاندار که پیگیر دریافت وام برای اسد بیگی بوده! آیا دنبال دریافت دستگاه ونتیلاتور برای بیماران بدحال خوزستان یا اضافه کردن تخت آی سی یو هم بوده؟ امروز که استان در کمبود امکانات درمان دست و پا می‌زند، از تهران فقط ۱۵ ونتیلاتور می‌فرستند و استاندار ما در هلدینگ رسانه‌ای پارسینه در تهران از مفتخر بودن به تشکیل پارلمان زنان در خوزستان سخن می‌راند!

از چنین مدیری چه توقعی داشته باشیم وقتی نه تنها مدیر متخلفی که از سال ۹۵ مسوول رساندن آب به غیزانیه بوده را برکنار نکرده، بلکه امروز مسوولیت کل آب و فاضلاب استان را به او می‌سپارد؟!

در چنین شرایطی ما از چه سخن بگوییم و چگونه به مردم امید دهیم که مشکلات حل می‌شود؟! تا وقتی امورات مردم به دست چنین مدیرانی ست، نباید شاهد تبدیل شدن هر مساله‌ای این استان به بحران باشیم؟ بحران‌هایی که مردم را هر روز ناامید‌تر میکند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین