پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۰۴۴
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
محسن رضایی با توئیت هایش این شبهه را در ذهن به وجود می آورد که از بزرگان اپوزیسیون هستند. چگونه می‌توان در عین حاکمیت، «ژست اپوزیسیون» گرفت؟ راوی، اما اگر عاقل باشد این «اطوار تلخوش» را از دسته ⁧ «عملیات فریبی» تعریف می‌کند که حیا، شرم و رویی مضاعف می‌طلبد!
شعار سال: کسی این توییت را بخواند و از اوضاع مملکت هم بی‌اطلاع باشد، تصور می‌کند دکتر محسن رضایی، از بزرگان و اوتاد اپوزیسیون هستند که البته طی ۴۱ سال اخیر، فقط مدتی کوتاه [۱۸ سال فرمانده سپاه]و چند روزی هم [۲۲ سال]دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده اند!

ضمن اینکه، وسط این مشاغل ساده! برادر حضرت ایشان، آقای «امیدوار رضایی» نیز، چند صباحی [۱۶ سال]، نماینده «مسجد سلیمان» بوده، گرچه نمی‌دانم آیا دوران مسئولیت طویل‌المدت جناب اخوی و محرومیت این شهر و اهالی مظلومش نیز، «دست‌پخت آفکار امریکایی» بوده یا خیر؟!

‏تاریخ، اما به این «خود اپوزوسیون پنداریِ» محیرالعقول (که گویا رسم زمانه‌ی ما شده)، خنده‌ی تلخی خواهد کرد! خنده‌اش نثار اینان و تلخ‌کامی‌اش از آنِ ما مردم و روزنامه نگارانی‌ست که بر این «تَخَرخُر»، دهان خویش، مهر و موم کردیم!

تاریخ می‌پرسد، بینی و بین‌الله! چگونه می‌توان در عین حاکمیت، «ژست اپوزیسیون» گرفت؟ راوی، اما اگر عاقل باشد این «اطوار تلخوش» را از دسته ⁧ «عملیات فریبی» تعریف می‌کند که حیا، شرم و رویی مضاعف می‌طلبد!
ژست اپوزیسیون «آقامحسن» در عین حاکمیت!

برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین