پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۳۹۰
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
«عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای حاکمیتی سودان روز گذشته از جان باختن «نجوی قدح الدم» عضو مشاور این شورا که در رسانه های این کشور به «مهندس دیدار البرهان و بنیامین نتانیاهو» معروف است، خبر داد.

شعار سال: «عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای حاکمیتی سودان روز گذشته از جان باختن «نجوی قدح الدم» عضو مشاور این شورا که در رسانه های این کشور به «مهندس دیدار البرهان و بنیامین نتانیاهو» معروف است، خبر داد.

 این شورا در بیانیه ای بدون اعلام دلیل مرگ خانم نجوی قدح الدم عنوان کرد که قدح الدم نقش بسزایی در تقویت روابط خارجی سودان ایفا کرد.

با این حال رسانه های محلی سودان دلیل مرگ این عضو مشاور شورای حاکمیتی سودان را ابتلا به ویروس کرونا عنوان کردند.

روزنامه «السودانی» و سایت «اخبار السودان» در این باره نوشتند: قدح الدم در پی ابتلا به ویروس کرونا،  روز دوشنبه به بیمارستان «علیاء» در ام درمان منتقل شد و امروز(چهارشنبه) درگذشت.

«نجوی قدح الدم» عضو مشاور شورای حاکمیت سودان درگذشت

قدح الدم به یک خانواده سودانی منسوب است که  در رسانه ها همواره از او به عنوان فردی جنجال برانگیز نام برده می شدزیرا برخی  او را مهندس دیدار البرهان با بنیامین نتانیاهو در اوگانادا می دانند.

از سوی دیگر گزارش های ضد و نقیضی درباره ارتباط بیماری خانم قدح الدم با هواپیمای اسرایئلی که روز سه شنبه در خارطوم فرود آمد، مخابره شده است.

«شمعون آران» تحلیلگر امور عربی در رادیو اسرائیل روز گذشته فاش کرده بود که یک هواپیمای اسرائیلی در فرودگاه بین المللی خارطوم فرود آمد. وی اما به هدف فرود این هواپیما و سرنشینان آن اشاره ای نکرد. با این حال کانال ۱۳ تلویزیون رژِم صهیونیستی نیز اعلام کرد که سرنشینان این هواپیمای اسرائیلی یک کادر پزشکی برای نجات این دیپلمات سودانی بوده است.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا،  تاریخ انتشار: 8 خرداد 1399، کدخبر:949754،www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین