پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۹۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
دولت در تلاش است تا فعالیت در استان‌ها را مثل پیش از دوران کرونا کند.
شعارسال: اگرچه برخی از کسب‌وکار‌ها فعالیت خود را مثل قبل از دوران کرونا آغاز کرده‌اند، ولی برخی از اماکن عمومی با محدودیت‌هایی روبرو هستند. دولت با رعایت موازین عمومی سعی در عادی شدن فعالیت‌های اماکن مذهبی، تاریخی و فرهنگی دارد.

از روز گذشته (۱۰ خردادماه) و با دستور رئیس جمهوری تمامی محدودیت‌ها برداشته شد و استان‌ها موظف به اجرای این دستورالعمل البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عمل به توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا شدند و در این میان تمامی کارمندان هم موظف به حضور در محل کار البته با تغییر در ساعات کاری شدند.
شرایط در استان‌ها مثل پیش از دوران کرونا می‌شود

در این میان خبرنگاران مراکز استانی و دفاتر ایرنا نیز سعی کردند وضعیت فعالیت اماکن مختلف را در قالب خبر و گزارش به اطلاع عموم برسانند تا آحاد جامعه ضمن رعایت موارد بهداشتی بتوانند به کار‌های روزمره خود برسند و کسب و کار‌ها نیز که این روز‌ها به دلیل رخنه ویروس کرونا بر درآمدشان در انزوا به سر می‌برند، رونق بگیرند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۵۱ هزار و ۴۶۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۷۷۹۷ نفر رسید.

کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، ۵۱۱ مورد بستری و دو هزار و ۵ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۵۱ هزار و ۴۶۶ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۷۹۷ نفر رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تاکنون ۱۱۸ هزار و ۸۴۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۲۵۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۹۳۵ هزار و ۸۹۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است و استان‌های اصفهان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، لرستان، کرمانشاه، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

اما ایرنا امروز (یازدهم خردادماه) خبر‌های دیگری هم داشت که مهمترین آن پرداختن به حادثه آتش سوزی در مراتع و اراضی ملی خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و کرمان است، حادثه‌ای که منجر به نابودی صد‌ها هکتار از مزارع و مراتع شد و در برخی نقاط هنوز هم ادامه دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
کدخبر: ۸۳۸۰۵۵۳۲، www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
بعد از چند ماه اوضاع بدتر از اسفند ماه شده .پاییز ترسناکی دریپش است...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین