پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۳۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه ای که به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) صادر کرده است، تاکید می کند که 15 خرداد برای تمامی آزادی خواهان جهان الگویی تمام عیار است.
شعار سال: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد اعلام کرد: اکنون در چهل و یکمین سال حیات جمهوری اسلامی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، به همه مسؤولان، نخبگان و دلدادگان راه امام متذکر می‌شود که با بهره گیری از نقشه راه نظام در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» حفاظت از راه و مکتب امام و انتقال آن به نسل‌های آینده را سرلوحه بیان و عمل و رفتار خود قراردهند و با عزمی راسخ در جهت شکل گیری تمدن نوین و بزرگ اسلامی گام بردارند.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
چهاردهم خرداد ماه یادآور ارتحال اندوه‌بار حضرت امام خمینی (ره)، بزرگ‌ترین چهره تاریخ معاصر است. شخصیت بزرگی که با طهارت روح، قدرت و عظمت ایمانی خود، نهضت اسلامی ایران را با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ هدایت کرد و در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رساند.
پانزده خرداد بدون شک نقطه عطف تاریخ ایران و روزی است که ملت ایران با نام خدا، اسلام و قرآن، قیام نموده، پشت سر مرجع تقلیدی بزرگ، مبارزات خود را آغاز کرد و الگویی کامل از مبارزه به تمامی آزادی‌خواهان جهان ارائه کرد.
انقلاب اسلامی نه‌تن‌ها یک تحول عمیق و تاثیرگذار در حوزه اندیشه سیاسی معاصر ایجاد کرد، بلکه در عمل ملت ایران را برای همیشه از استبداد داخلی و سلطه استعمار خارجی رها کرد، انقلاب اسلامی ایران معادلات قدرت در جهان دو قطبی را به هم ریخت و منشأ بیداری مسلمانان و مستضعفان در جهان شد.
امروز در حالی سی و یکمین سال ارتحال آن ابرمرد تاریخ معاصر را گرامی می‌داریم که در سایه هدایت‌ها و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) هویت اسلامی و مردمی انقلاب، حفظ و تحکیم شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها به بالندگی و اقتدار در منطقه و جهان رسیده، بلکه الهام بخش روح بلند آزادگی به تمامی کشور‌های مستقل عالم از خلیج همیشه فارس تا کشور‌های آمریکای جنوبی شده است.
آنچه در امروز و اکنون جامعه انقلابی ایران برای مردم و مسؤولان اهمیت دارد آنست که اگر سربلندی، پیشرفت، استقلال، آزادی و اسلام را می‌خواهیم در مقام نظر در تبیین و حفاظت از مکتب و اندیشه و راه امام بکوشیم و در مقام عمل با حرکت استوار در این مسیر در برابر دشمنان قسم خورده ملت شریف ایران مقاومت کنیم که وعده الهی حق است و پیروزی از آن ماست.
بدون تردید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) طی سی و یک سال گذشته به عنوان پرچمدار تداوم راه و مکتب امام، با رهبری مدبرانه، عزتمندی و اقتدار، انقلاب را با وجود تمامی تهدیدات سخت و نرم دشمنان به سرکردگی استکبار جهانی از گردنه‌های خطرناک به سلامت عبور داده است.
اکنون در چهل و یکمین سال حیات جمهوری اسلامی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، به همه مسؤولان، نخبگان و دلدادگان راه امام متذکر می‌شود که با بهره گیری از نقشه راه نظام در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» حفاظت از راه و مکتب امام و انتقال آن به نسل‌های آینده را سرلوحه بیان و عمل و رفتار خود قراردهند و با عزمی راسخ در جهت شکل گیری تمدن نوین و بزرگ اسلامی گام بردارند.
در پایان به روح پر فتوح آن پیر سفر کرده که به مدد انفاس قدسی نجاتبخش مردم ایران از تاریخ ۲۵۰۰ ساله سمتشاهی و پرچمدار عزت مسلمین در سراسر جهان شد درود می‌فرستیم و با خلف صالح ایشان پیمان می‌بندیم که تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم و در خط و مکتب امام خواهیم ماند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، کد خبر: ۱۳۹۹۰۳۱۳۰۰۱۳۲۳، تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
متاسفانه آنچنان که باید اندیشه های امام پیاده نشده در کشور بعد از 40 سال
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین