پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه هرگونه دیوارنویسی از سوی طرفداران نامزدهای انتخاباتی تخلف محسوب می شود، گفت: در صورت مشاهده با متخلفین برابر قانون برخورد می شود. فضل الله رنجبر روز پنجشنبه در جمع اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: انتخابات بسیار حساس و مهمی را پیش رو داریم که برای برگزاری هرچه بهتر آن نیازمند همکاری دستگاه های مختلف با ستاد انتخابات هستیم.

شعار سال: فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه هرگونه دیوارنویسی از سوی طرفداران نامزدهای انتخاباتی تخلف محسوب می شود، گفت: در صورت مشاهده با متخلفین برابر قانون برخورد می شود. فضل الله رنجبر روز پنجشنبه در جمع اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: انتخابات بسیار حساس و مهمی را پیش رو داریم که برای برگزاری هرچه بهتر آن نیازمند همکاری دستگاه های مختلف با ستاد انتخابات هستیم.

وی با بیان اینکه باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه را فراهم کنیم، افزود: هرقدر مشارکت مردم در این رویداد سیاسی بیشتر باشد شاهد افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی خواهیم بود.

رنجبر افزود: تا این لحظه قرار شده انتخابات در کرمانشاه به صورت الکترونیکی برگزار شود که اگر این مهم صورت گیرد در نهایت شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه شائبه خواهیم بود.

فرماندار کرمانشاه گفت: برای شکل گیری این مهم باید نامزدها نیز اخلاق انتخاباتی را رعایت و از انجام کارهایی که خلاق مقررات و قانون است خودداری نموده و شرایطی ایجاد کنند که همه جریان ها و گروه های سیاسی بتوانند با فراغ بال و در چارچوب قانون در انتخابات شرکت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: به تازگی دیوارنویسی از سوی طرفداران کاندیداهای انتخابات به عنوان تخلف و جرم معرفی شده و به همین دلیل از نامزدها می خواهیم تا طرفداران خود را نسبت به این مسائل توجیه و بخواهند در زمان تعیین شده و در مکان های پیش بینی شده به کار تبلیغات بپردازند.

رنجبر درعین حال بر لزوم افزایش محل تبلیغات کاندیداها تاکید کرد و گفت: در نظر داریم با انجام این کار و در جریان قرار دادن ستاد تبلیغاتی کاندیداها از بروز تخلفاتی که در دوره های گذشته شاهد آن بودیم جلوگیری نماییم.

فرماندار کرمانشاه در پایان و با مهم ارزیابی کردن کار کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان، یادآور شد: اعضای این کمیته همگی جزو افراد باتجربه و کاردانی هستند که می توانند به هرچه پرشورتر برگزار شدن انتخابات کمک کنند.

کارشناس روابط عمومی فرمانداری، مشاور رسانه ای فرماندار کرمانشاه، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و مسئولان روابط عمومی های شهرداری، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، آبفا، اقتصاد و دارایی و اتاق اصناف اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه را تشکیل می دهند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری آبادگران كرمانشاه، تاریخ انتشار: 14 آبان 1394، کد مطلب: 15358:www. abadgaranejavanksh.com


نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین