پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۸۹۲
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۵
معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه تاکید کرد: به منظور حل و فصل هر چه سریعتر موضوع جعبه‌های سیاه سقوط هواپیمای اوکراینی، پرداخت غرامت به خانواده قربانیان و سایر مسائل مربوط به این رویداد دلخراش، آماده انجام مذاکره با طرف اوکراینی است.
شعار سال: به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه،‌سرگئی بوردیلیاک سفیر اوکراین در جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه با محسن بهاروند معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه دیدار وگفت وگو کرد.

در این دیدار موضوع سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در اواخر سال گذشته در تهران و آخرین تحولات مربوط به آن از ابعاد مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

محسن بهاروند در این ملاقات تاکید کرد: به منظور حل و فصل هر چه سریعتر موضوع جعبه‌های سیاه، پرداخت غرامت به خانواده قربانیان و سایر مسائل مربوط به این رویداد دلخراش، آماده انجام مذاکره با طرف اوکراینی در هر زمان و مکان مورد نظر آنها و در نخستین فرصت ممکن است.

سفیر اوکراین نیز ضمن استقبال از پیشنهاد طرف ایرانی تاکید کرد مراتب را بلافاصله به مقامات ذیربط اوکراینی منعکس و نتیجه را به طرف ایرانی اطلاع خواهد داد.

یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی بین‌المللی اوکراین با شماره پرواز ۷۵۲ با ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه پرواز، ساعت ۶ و ۱۲ دقیقه صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه سال ۹۸ از فرودگاه امام (ره) به مقصد کی‌یف پرواز کرد، ۶ دقیقه بعد به دلیل شلیک غیرعمد پدافند هوایی سپاه، در حوالی صباشهر از توابع استان تهران سقوط کرد و همه سرنشیان آن جان باختند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت انتخاب، کد خبر: ۵۵۴۵۱۲، تاریخ انتشار: 20 خرداد ۱۳۹۹، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین