پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۰۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
استاندار سمنان با بیان اینکه فرهنگ‌سازی و آموزش در کاهش کرونا در استان نقشی حیاتی داشت، گفت: بهره‌مندی از بستر آموزش رفتارجامعه را نیز تغییر داده است.
شعار سال:  علی‌رضا آشناگر ظهر چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان، ضمن بیان اینکه بستر آموزش درباره کرونا به تغییر رفتار جامعه در سطح استان و کشور منجر شده است، بیان کرد: آموزش در کاهش کرونا نقشی اساسی داشت.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا منجر به تغییر سبک زندگی شده است، افزود: فعالان فرهنگی در دوران پساکرونا دارای رسالت‌های سنگینی هستند تا جامعه را هدایت کنند.

استاندار سمنان با اشاره به ضرورت شناسایی و ترویج اقداماتی که سبب تبدیل ترویج اخلاق و فرهنگ‌های ارزشی در سطح جامعه، تاکید کرد: باید به اخلاقیات و ارزش‌ها نگاه ویژه داشت.

آشناگر با ذکر مثال درباره همراهی مردم با ارزش‌های فرهنگی جامعه، بیان کرد: رزمایش مواسات در زمینه کمک مومنانه به کسانی که در کرونا آسیب‌دیده بودند کرد بارز این امر بود که به دلیل مردم محوری بودن تبدیل به فرهنگی در جامعه شد.

وی در ادامه به ضرورت ارائه راهکار‌های مقابله با معضلات اجتماعی در شورای فرهنگ عمومی استان سمنان اشاره کرد و گفت: این شورا تأثیرگذاری وسیعی در سطح جامعه دارد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه فضای فرهنگی و اقتصادی در قیاس با دیگر استان‌های کشور مطلوب است، تاکید کرد: موضوعی که اعضای شورای فرهنگ عمومی برای ترویج و اشاعه ارزش‌ها باید به آن توجه کنند، وحدت، یکپارچگی و همدلی برای ارائه راهکار‌ها است.

آشناگر با بیان اینکه رفتار اعضا و متولیان شورای فرهنگ عمومی استان سمنان دارای اهمیت است، زیرا الگویی برای اقشار مختلف محسوب می‌شود، تاکید داشت: دستگاه‌های اجرایی متولی فرهنگ در سطح استان می‌بایست فعالیت‌هایشان را برای اشاعه و ترویج فرهنگ عمومی گسترش دهند.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1399 ، کدخبر: 4946449 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
این همه رسانه ها چه در داخل چه در خارج دارن از مرگ میرسونن مردم رو! بعد شمما میای از اموزش حرف میزنین؟ بعضی ها اموزش ناپذیرن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
واقعا فقط در استان سمنان هست که ما خبر های بهتری در زمینه کرونا نسبت به سایر استان ها میشنویم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین