پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۳۱۸
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون ۷۲ کیلومتر از محور هراز چهاربانده شده است، گفت: ۲۹ کیلومتر از مسیر در دست اجرا است.
شعارسال: حمد اسلامی صبح پنجشنبه در حاشیه افتتاح شش کیلومتر از مسیر چهارخطه شدن محور هراز  با بیان اینکه یکی از وعده‌های ما امروز جامه عمل پوشیده شد و مردم ایران و همه کاربران جاده‌ای از بخشی از چهاربانده شدن محور هراز بهره‌مند شدند، افزود: امروز دو بخش سه کیلومتری در پلور – لاسم و وانا چهارخطه و افتتاح شد.

وی طول محور هراز در محدوده مازندران را ۱۰۱ کیلومتر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر طول محور چهارخطه در هراز به ۷۲ کیلومتر رسیده و ۲۹ کیلومتر از مسیر باقی مانده که در دست اجرا است.

وی افزود: ۲۹ کیلومتر باقی مانده جزو سخت‌ترین پروژه‌های راهسازی کشور محسوب می‌شود، زیرا هم پرهزینه و زمانبر است و هم مردم در حال بهره برداری از آن هستند و انجام کار‌های راهسازی در مسیر‌های باقی مانده بسیار سخت است.

وزیر راه و شهرسازی با عنوان اینکه امیدواریم با توجه به تأکیدات رئیس جمهوری و مطالبات مردم، گلوگاه‌های عمده راه موجود در محور هراز را تا پایان دولت کنونی رفع کنیم، با اظهار اینکه تونل وانا و پل موجود در آن بزرگترین تونل موجود در جاده هراز محسوب می‌شود، طول آن را ۱۷۰۰ متر بیان کرد و با تقدیر از پیمانکاران و مجریان پروژه اظهار داشت: اگر پیگیری‌های مسئولان و نمایندگان نبود، اجرای پروژه طولانی‌تر می‌شد.

وزیر راه و شهرسازی درباره رفع گروه ترافیکی در محدوده چلاو جاده هزار نیز گفت: سال گذشته طی ۴۵ روز زیرگذری در این محدوده احداث شد، اما به دلیل وجود معارض ایجاد شده، یک سال زمان را از دست دادیم و در حال حاضر با همت مسئولان، معارض رفع شد و زیرگذر احداث شده افتتاح می‌شود.

اسلامی یادآور شد: همچنین ترافیک معادن شن و ماسه و تردد‌های بالا در منطقه چلاو وجود دارد و با افتتاح زیرگذر و جاده واریانس وزارت نیرو، مشکل موجود حل می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر به دلیل شرایط بحرانی هنگام تعطیلات، خروجی اضطراری در محدوده چلاو پیش بینی شده است تا نسبت به تخلیه اضطراری ترافیک اقدام شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۴۰ درصد محور هراز از سال ۹۴ تاکنون انجام شده است، افزود: چند طرح باقی مانده سبب می‌شود تا توقف ترافیکی در محور هراز کمتر شود.

اسلامی با بیان اینکه هیچ پروژه نیمه‌ای کاره در محور‌های شمال و مازندران نداریم و تمامی طرح‌ها در دست اجرا است، گفت: پروژه ساری – تاکام با پیشرفت ۳۰ درصدی طی یکسال رکورد پیشرفت کار را شکسته است و روز‌های آینده ۱۷ کیلومتر از این محور بهره برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه منطقه دو آزادراه تهران شمال فعال است، یادآور شد: منطقه یک این پروژه نیز در حال بهره برداری است و در منطقه سوادکوه دو گره اصلی در پل سفید و کمربندی قائمشهر داریم که در حال رفع آن هستیم.





شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، کد خبر:۴۹۴۶۸۷۱، تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین