پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۱۵۹
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
حجت‌الاسلام حسن غریب گفت: پرونده گوهرناز زمان زیادی نیست که تشکیل شده و بیش از 4 هزار شاکی دارد و تا امروز 2200 شاکی شکایت کردند، ردیابی مالی میزان سرمایه‌ای که رخ داده رقم بالایی بود و باید مشخص شود که چه میزان صرف املاک و ماشین و امور رفاهی شده است و تمام تلاشمان این است که تحقیقات کامل شود.

شعار سال:حجت‌الاسلام حسن غریب در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد، با اشاره به پرونده پروژه رضوان اظهار داشت: این پرونده مراحل آخر رسیدگی خود را طی می‌کند و بیشتر به دنبال شناسایی اموال هستیم.

وی افزود: طبق آخرین تحقیقات بیش از 500 میلیارد تومان از پول‌هایی که در قالب کلاهبرداری از مردم اخذ شده مشخص نیست در کجا هزینه شده و متهم نیز هیچ همکاری با بازپرسان پرونده ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب قم بیان کرد: پرونده گوهرناز زمان زیادی نیست که تشکیل شده و بیش از 4 هزار شاکی دارد و تا امروز 2200 شاکی شکایت کردند، ردیابی مالی میزان سرمایه‌ای که رخ داده رقم بالایی بود و باید مشخص شود که چه میزان صرف املاک و ماشین و امور رفاهی شده است و تمام تلاشمان این است که تحقیقات کامل شود.

غریب با بیان اینکه یکی از اولویت‌های دستگاه قضا در زمینه پرونده گوهر ناز شناسایی اموال متعلق به متهم است، بیان کرد: این اموال توسط کارشناسان اداره اطلاعات شناسایی و توقیف‌شده و در ادامه باید مشخص شود وجوه اخذ شده از مردم در چه جاهایی هزینه شده است، با توجه به میزان جذب سرمایه و تعداد شاکیان هنوز مدت زیادی از رسیدگی به این پرونده نگذشته و باید تحقیقات ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به پرونده اشاعه فحشا از طریق فضای مجازی عنوان کرد: این پرونده نیز روشی برای کلاهبرداری است که توسط تبلیغات در یکی از کانال‌های پیام‌رسان انجام با معرفی شماره کارت‌بانکی و سپس اعلام آدرس، انجام‌شده است، دراین پرونده که به‌صورت گروهی و باندی اداره می‌شود‌ افراد زیادی دستگیر شده‌اند و ممکن است ده‌ها باند دیگر نیز حضور داشته باشند.

‌دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به حادثه میدان کشاورز که منجر به فوت چند شهروند قمی شد، گفت: پرونده این حادثه در دستور کار قرار گرفت که علت فرورفتگی و گودالی به چه علت بوده و چه کسی مقصر است و همچنین علت فوت همشهریان در این حادثه باید کارشناسی می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 4 نفر در پی آتش‌سوزی‌های سطح استان دستگیر شده‌اند و تحقیقات پرونده ادامه دارد‌.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار:1 تیر 1399،کدخبر:2290526،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین