پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۳۹۲
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
مجتبی یوسفی گفت:آبرسانی به غیزانیه در قالب سه فاز صورت می‌گیرد و با افتتاح فاز اول این طرح، مشکل آبرسانی ۳۰ روستای غیزانیه حل شده است. برای حل سریعتر مشکل آبرسانی این منطقه، پیگیری‌هایی انجام دادیم و حتی ۱۲ تن از نمایندگان مجلس را به این بخش بردیم و در جلسه‌ای که با وزیر کشور داشتیم، قرار بر این شد که با تعهد وزارت کشور، تا یکم شهریورماه مشکل آبرسانی غیزانیه در فاز‌های دو و سه نیز حل شود.

شعار سال:مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: خوزستان در چند سال اخیر، همواره با چالش‌ها و بحران‌ها و عقب افتادگی‌هایی مواجه بوده و درگیر مسائلی، چون سیل، کرونا، آبرسانی و... بوده است که این‌ها نشان دهنده لزوم بازنگری در مجموعه مدیریتی استان است.


یوسفی اضافه کرد: عملکرد مدیران استانی علت عقب افتادگی‌های خوزستان است و باید دولت، بازنگری جدیدی در مجموعه مدیریتی خوزستان اعمال کند و از این رو، تغییر سیاست‌های دولت در خوزستان ضروری است.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان مجلس، به عنوان موکلین و خادمان مردم، سعی در حمایت و تسهیل در امور و مشکلات مردم با کمک دولت دارند و وکیل الدوله مردم نیستند.

وی با اشاره به وضعیت قرمز خوزستان در زمینه شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: در این خصوص به رئیس جمهور و وزرای کشور و بهداشت اخطار دادیم تا وضعیت را تحت کنترل گیرند. البته بخشی از کنترل ویروس کرونا مربوط به مردم است و ضرورت دارد که پروتکل‌های بهداشتی رعایت شوند تا زنجیره شیوع کرونا قطع شود؛ اما بخشی از آن که باعث شده وضعیت خوزستان در زمینه شیوع کرونا قرمز باشد، مربوط به عملکرد ضعیف ستاد مبارزه با کرونا در استان بوده و این نگرانی وجود دارد که خوزستان در این بخش وارد مرحله بحرانی شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید تجدیدنظری در زمینه عملکرد و نوع موضع‌گیری‌ها در استان خوزستان صورت گیرد.

 


وی با اشاره به وضعیت آبرسانی بخش غیزانیه، اذعان کرد: آبرسانی به غیزانیه در قالب سه فاز صورت می‌گیرد و با افتتاح فاز اول این طرح، مشکل آبرسانی ۳۰ روستای غیزانیه حل شده است. برای حل سریعتر مشکل آبرسانی این منطقه، پیگیری‌هایی انجام دادیم و حتی ۱۲ تن از نمایندگان مجلس را به این بخش بردیم و در جلسه‌ای که با وزیر کشور داشتیم، قرار بر این شد که با تعهد وزارت کشور، تا یکم شهریورماه مشکل آبرسانی غیزانیه در فاز‌های دو و سه نیز حل شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹، کد خبر:856788،www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین