پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۴۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
حمید رسائی در سه توئیت متوالی، اقدام به تشریح گذشته طبری و شیوه ارتقا سازمانی او، همچنین نقش ناطق نوری در این داستان نموده و در انتها، سوالاتی از آقای ناطق درباب منبع تامین مالی حوزه لواسان نموده است.
شعار سال: حمید رسایی، نماینده دوره‌های هشتم و نهم مجلس، در سه توئیت متوالی مدعی شده است که:

اکبر طبری با سابقه عضویت در گروهک منافقین در زمانی که اقای بشارتی وزیر کشور بوده با اصرار ناطق نوری و بدون نیاز به استعلامات رایج از مراکز امنیتی، به فرمانداری شهرستان نور منصوب می‌شود و در نیمه دهه هفتاد باز با همان لابی به قوه قضاییه کوچ می‌کند. مرحوم آقای مروی در زمان آیت‌الله شاهرودی، طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، خطرات اکبر طبری در قوه قضاییه را یادآور می‌شود. قاعدتا این نامه به بازرسی بیت یعنی آقای ناطق نوری ارجاع شده، اما چرا ناطق به وظیفه نظارتی‌اش به خوبی عمل نکرده که امروز با چنین پرونده‌ای مواجه‌ایم؟!

سال ۹۵، ناطق نوری با حکم رهبر انقلاب از بازرسی کنار گذاشته شد، با این وجود لازم است در پرونده طبری، روابط وی با ناطق نوری مورد بررسی قرار گیرد. خصوصا درباره منبع تامین هزینه ساخت حوزه علمیه مجلل ناطق نوری درلواسان و ارتباطش با طبری، سئوالات مهمی مطرح شده است.
 
 
پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
یکی باید بیاد از خرابکاری های خود آقای رسایی افشاگری کند
کی بشه ببینیم دست ایشان رو شود
البته امیدوارم خیلی دیر نشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین