پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۶۹
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
دبیر اجرایی بنیاد موسوم به دفاع ازدموکراسی در اظهاراتی مدعی شد که دولت اوباما تاکنون نزدیک به 33 میلیارد و 600 میلیون دلار به صورت نقدی یا به شکل طلا یا دیگر فلزات گرانبها به ایران پرداخت کرده است.

شعار سال: «مارک دوبوویتز» در اظهاراتی مدعی شده است که دولت اوباما تاکنون نزدیک به 33 میلیارد و 600 میلیون دلار به صورت نقدی یا به شکل طلا یا دیگر فلزات گرانبها به ایران پرداخت کرده است.

«دوبوویتز» در ادامه مدعی می شود که دولت اوباما در ماههای پایانی نزدیک به امضای توافقنامه هسته ای یعنی بین ژانویه 2014 و جولای 2015، ماهیانه مبلغ 700 میلیون دلار از دارایی‌ های ایران که با تحریم های آمریکا بلوکه شده بودند به صورت نقد به ایران پرداخت می‌ کرد.

دبیر اجرایی بنیاد موسوم دفاع ازدموکراسی می افزاید که در کل مبلغ 11 میلیارد و 900 میلیون به صورت نقدی به ایران پرداخت شد، اما جزئیات چگونگی این پرداخت از سوی دولت اوباما مخفی شد.

وی می افزاید که تخمین می زنیم کل پرداختی دولت اوباما به ایران در حدود 33 میلیارد و 600 میلیون دلار است که به صورت نقدی یا به شکل طلا یا فلزات قیمتی به ایران تحویل داده شده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ميزان، تاریخ انتشار: 20 شهريور 1395، کد مطلب: 219328:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین