پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۴۱
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
استاندار اردبیل در ادامه دیدارهای هفتگی خود با مسوولان و مدیران کشوری، دیروز با مه آبادی، مدیر عامل شرکت فرودگاه های کشور در تهران دیدار و گفتگو کرد.
شعارسال: مجید خدابخش در این دیدار با برشمردن ظرفیت های شمال استان به ویژه پارس آباد مغان و سرمایه گذاری های کلان دولت تدبیر و امید در این منطقه، راه اندازی فرودگاه پارس آباد را برای پشتیبانی فعالیت های اقتصادی منطقه و پاسخ به تقاضاهای مردمی لازم و ضروری دانست.

وی درخواست کرد هر چه زودتر اقدامات عمرانی ناظر بر تقویت فرودگاه برای استفاده هواپیماهای فوکر و ام دی تکمیل و بهره برداری از آن آغاز شود.

همچنین در این نشست مه آبادی، مدیر عامل شرکت فرودگاه های کشور، ضمن تشکر از استاندار اردبیل برای توجه به مشکلات فرودگاه پارس آباد، به یکی از مدیران شرکت دستور داد ظرف یک هفته آینده به پارس آباد عزیمت و طرح اجرایی برای اتمام فرودگاه ارائه دهند تا بر اساس آن هر چه سریعتر فرودگاه پارس آباد برای بهره برداری آماده گردد.

استاندار اردبیل نیز در این راستا قول داد با بسیج امکانات استان اقدامات شرکت فرودگاه ها را حمایت نماید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دنا، تاریخ انتشار: 2 خرداد 1395، کد خبر: 793642، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین