پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۵۲
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نارضایتی های مردم نمین از سر تبعیض و بی عدالتی بوده که نسبت به این شهرستان شده است و توسعه آنچنانی در شهرستان نمین مشاهده نمی شود و ما باید در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهیم.
شعارسال: شکوه فرهنگ، رضا کریمی با اشاره به مشکلات شهرستان نمین اظهار کرد: کلیات اجرائی طرح ویژه اقتصادی نمین نباید معطل کارهایی باشد که در طی فرآیند اجرایی قابل حل می باشند و پیوست زیست محیطی منطقه ویژه باید سریعا انجام و اقدام شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌های ارتباطی روستایی شهرستان در وضعیت نامناسبی قرار داشته و باید بهسازی راه‌ها به نحو مطلوب انجام شود چرا که بهسازی راه‌های روستایی آنچنان که باید انجام شود، اقدام نشده است.

وی افزود: مسائل بهداشتی و درمانی در شهرستان نمین را به جد پیگیر هستیم و ارائه خدمات در این حوزه باید با سرعت بیشتری انجام بگیرد.

کریمی بیان کرد: ایجاد درآمد از حوزه گردشگری باید برای نمین انجام بگیرد، واحدهای صنعتی به دلیل مشکلات متعدد تعطیل بوده و تلاش بر این است تا موانع و مشکلات منطقه احصا و نسبت به حل مشکلات آنها اقدام شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: گسترش سیستم آبیاری تحت فشار در شهرستان باید جزو اولویت های نمین باشد، برخی اقدامات نیازمند اعتبارات آنچنانی نیست و مجموعه مدیران و نمایندگان و همچنین توان اجرائی اردبیل نباید ترمز توسعه استان و شهرستان باشیم. نباید امروز مدیریت منابع آبی نمین و نیر فراموش شود و اقدامات جهادی برای أجرای امورات را از مسئولین خواستاریم.

این نماینده مجلس گفت: باید دفتر اختصاصی برای حل مشکلات سرمایه گذاران در نمین ایجاد شود و زمانی که سرمایه گذار به شهرستان ورود پیدا می کند باید روند اداری آن در سریعترین زمان ممکن انجام بگیرد، ما امروز ناچار هستیم به دنبال سرمایه گذاران باشیم چرا که منابع اعتباری دولت نمیتواند راهگشای مشکلات عمده در شهرستان باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری افکارنیوز، تاریخ انتشار: 15 خرداد 1395، کد خبر: ۵۲۹۵۱۵، www.afkarnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین