پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۶۰
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
فرماندار خلخال گفت: با اجراي پروژه بهسازي و آسفالت جاده توريستي خلخال به ماسوله در استان گيلان كل مسير اين راه ارتباطي گردشگري شهرستان زيرپوشش آسفالت قرار مي گيرد.
شعارسال: * پس از ۴۰ سال انتظارعلي نظري شيخ احمد روز يكشنبه در بازديد از عمليات اجرايي پروژه بهسازي ، تعريض و آسفالت راه خلخال به ماسوله در منطقه ماجولان بخش شاهرود خلخال افزود: براي تكميل عمليات اجرايي ۱۴ كيلومتر از مسير فاقد آسفالت اين جاده در داخل حوزه استحفاظي خلخال ۳۰ ميليارد ريال منظور شده كه با تخصيص و هزينه آن كل مسير ۲۷ كيلومتري روستاي ماجوان خلخال تا ماسوله در استان گيلان آسفالت و در اختيار مسافران و گردشگران قرار خواهد گرفت.

نظري اظهار كرد: عمليات اجرايي راه ارتباطي خلخال به شهر گردشگري ماسوله در استان گيلان از سال ۱۳۵۴ به عنوان يك طرح ملي آغاز ولي به دلايل مختلف در سال هاي گذشته پروژه گاهي فعال و در برخي از سال ها تعطيل شده است.

وي گفت: ۲۷ كيلومتر از كل مسير ۷۵ كيلومتري خلخال تا ماسوله در حد فاصل روستاي ماجولان واقع در بخش شاهرود خلخال تا اين شهر توريستي گيلان فاقد آسفالت است كه با توجه به قرار گرفتن ۱۴ كيلومتر از اين مسير در داخل حوزه استحفاظي خلخال و منظور شدن بيش از ۳۰ ميليارد ريال اعتبار به اين پروژه آسفالت پنج كيلومتر از اين راه پايان يافته و عمليات آسفالت ۹ كيلومتر باقيمانده راه در حوزه خلخال نيز امسال تكميل مي شود.

فرماندار خلخال افزود: همزمان با خلخال عمليات اجرايي آسفالت هشت كيلومتر باقيمانده از مسير ۱۳ كيلومتري راه در داخل حوزه استحفاظي استان گيلان نيز از سوي اداره كل راه و شهرسازي اين استان در حال اجرا و تكميل است كه با پايان آسفالت راه در حوزه گيلان مردم منطقه و گردشگران پس از ۴۰ سال انتظار از جاده زيباي توريستي و آسفالت براي دسترسي به شهر ماسوله بهره مند خواهند شد.

شهرستان خلخال در ۱۰۵ كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پورتال تحلیلی خبری خلخال زر، تاریخ انتشار: 29 فروردین 1395، کد خبر: 12233، www.khalkhalzar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین