پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
هادی بیگی‌نژاد در مورد نامه اخیر به رهبر معظم انقلاب از سمت اصلاح طلبان توضیحاتی را ارائه کرد.
شعار سال: هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی درباره نامه اخیر محمد موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: به نظرم آقای موسوی خوئینی‌ها چند هدف از نوشتن نامه داشته‌اند.
وی با بیان اینکه این نامه به نمایندگی از طیف غربگرا به رهبر انقلاب نوشته شده افزود: هدف اول این نامه آن است که فشار افکار عمومی را از روی دولت بردارند چرا که این تفکر در انتخابات سال آتی می‌بایست حرفی برای گفتن داشته باشد مثل سخنان روحانی در سال ۹۶ که عده‌ای را در داخل متهم کرد که برجام را به شکست رساندند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای هدف دوم این نامه تصریح کرد: این نامه بوجود آوردن زمینه و مقدمات لازم برای آن است که اگر یک دموکرات در آمریکا سرکار بیاید مجدد مذاکره‌ها در همین دولت شروع شود و برگ برنده‌ای داشته باشند.
بیگی نژاد خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تا شروع انتخابات آمریکا موضوع مذاکره ایران با این دولت هر روز داغ‌تر از گذشته شود مانند تجربه قبلی انتخابات آمریکا که تفکر غربگرا به استقبال ریاست جمهوری هیلاری کلینتون رفت.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: هدف سوم این نامه هم آن بود که به نیرو‌های منتقد تفکر غربگرا هشدار بدهد که اگر به انتقادات ادامه بدهند این جماعت حاضرند کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی را به خطر بیندازند به عبارت دیگر آن‌ها معتقدند که یا ما در قدرت می‌مانیم و سهم خود را می‌خواهیم و یا همه با هم می‌رویم.
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: خوب است آقای موسوی خوئینی‌ها یاد حرف شهید حاج قاسم سلیمانی بیفتد که فرمود عده‌ای به نام خط امام و به جای نامه نگاری با دشمن، به رهبر انقلاب در خط مقدم مبارزه نامه می‌نویسند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۹۹۰۴۱۰۰۰۰۸۰۹، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین