پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۰۸
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
نماینده گرمی گفت: تصویب لایحه حمایت از محیط‌بانان و مفاد پیشنهادی محیط زیست در لایحه برنامه ششم توسعه به صورت همه‌جانبه حمایت می‌شود.
شعارسال: سیدحمایت میرزاده در بازدید از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی با تاکید بر ضرورت حفظ محیط زیست اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست امری مقدس است و با همین نگاه نیز نخستین خواسته از مردم مشارکت در امر درختکاری و حفظ فضای سبز است.

وی افزود: مهاجرت از شهرهای کوچک و محروم یکی از معضلات منطقه است که می‌توانیم با ایجاد صنایع و نگاه زیست محیطی و رعایت قوانین مرتبط با آن معضلات و بیکاری در منطقه را کاهش دهیم که باید در این زمینه مسئولان اهتمام جدی داشته باشند.

میرزاده لایحه حمایت از محیط‌بانان و مفاد پیشنهادی محیط زیست در لایحه برنامه ششم توسعه را گامی مثبت در راستای حفظ محیط زیست دانست و بیان کرد: از این لایحه‌های حمایت همه‌جانبه‌ای انجام می‌شود تا بتوانیم گام اساسی در این حوزه برداریم.

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود زیستگاه گونه جانوری قرقاول در شهرستان گرمی، فرهنگسازی در زمینه حفظ محیط زیست به ویژه در میان دانش‌آموزان را بسیار مهم برشمرد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های محیط زیست و بازدید دانش‌آموزان از مناطق و زیستگاه‌ها با حضور محیط‌بانان و کارشناسان می‌تواند به گسترش فرهنگ محیط زیست در جامعه کمک کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل نیز در این بازدید با اشاره به قوانین مرتبط با استقرار صنایع اظهار کرد: اثرات زیست محیطی طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ تولیدی و عمرانی در جلسات ارزیابی مورد بررسی کارشناسی انجام گرفته و در صورت رعایت قوانین و استانداردها، مجوز احداث برای این طرح‌ها صادر می‌شود.

محمد خداپرست شهرستان گرمی را یکی از قطب های کشاورزی، دامداری و گردشگری استان معرفی و تصریح کرد: منطقه شکار ممنوع نوار مرزی این شهرستان یکی از زیستگاه‌های مهم حیات وحش در استان است و مناطق انگوت غربی و تالاب گیلارلو نیز در دست مطالعه و بررسی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سفیر، تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 شهریور 1395، کد خبر: 25822، www.seyfar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین