پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
ادعا شده که براساس مدلسازی مرکز IHME (یکی از مراکز پیش‌بینی‌کننده اپیدمی ‎کرونا)، اگر شرایط به همین منوال پیش برود، تا سه ماه بعد (حدود دهم مهر) مرگ و میر ‎کووید_۱۹ در ایران از حدود ۱۰هزار نفر فعلی به ۵۰ هزار نفر خواهد رسید. منتظر روشنگری و انعکاس توضیحات وزارت بهداشت هستیم.
شعار سال: براساس مدل سازی مرکز IHME که یکی از مهم‌ترین مراکز پیش‌بینی‌کننده اپیدمی ‎کرونا است، اگر شرایط به همین منوال پیش برود، تا سه ماه بعد (اول اکتبر/ حدود دهم مهر ماه) مرگ و میر ‎کووید_۱۹ در ایران از حدود ۱۰هزار نفر فعلی به ۵۰ هزار نفر خواهد رسید. ‏این در حالی است که در بدترین سناریو (آسان‌گیری کامل و برداشتن محدودیت‌ها) عدد درگذشتگان ۷۰ هزار و در خوشبینانه‌ترین حالت (استفاده همگانی از ‎ماسک) در حدود ۲۷ هزار نفر خواهد بود.
اعداد ذکر شده در این آمار، اعدادی نگران کننده است. از بخش‌های ذی ربط در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست می‌کنیم، توضیحات لازم در این خصوص را مبذول دارند.
 
برگرفته از کانال تلگرامی، مهدیار سعیدی، پزشک و سردبیرماهنامه دانستنیهای پزشکی 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین