پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۲۰۷
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
با اعمال قرنطینه در مصر فرزندآوری بیشتر شد و به همین دلیل وزارت بهداشت این کشور از مردم خواست فرزندآوری را به تاخیر بیندازند.
شعار سال: ویروس کرونا نه تنها باعث شد که بسیاری از مردم دنیا در قرنطینه قرار گیرند بلکه دوران حاصل از قرنطینه ویروس کرونا مسائل مختلفی را در جهان به وجود آورده است. در تازه‌ترین اتفاق و در پی افزایش بارداری در دوره قرنطینه در مصر، وزارت بهداشت این کشور از خانواده‌ها خواست برنامه فرزندآوری خود را به بعد از دوره شیوع ویروس کرونا موکول کنند.
وزارت بهداشت مصر با اشاره به مشکلات و خطراتی که زنان باردار در دوره شیوع ویروس کرونا پیدا می‌کنند و با توجه به کمبود شدید خدمات بیمارستانی، از خانواده‌ها خواست برنامه فرزندآوری خود را به موعد دیگری، بعد از اطمینان از پایان یافتن بحران ویروس کرونا، موکول کنند.
در بخشی از این بیانیه، با اشاره به احتمال سکته‌هایی که مادر را تهدید می‌کند و به تبع آن جنین را در صورت ابتلای مادر به ویروس کرونا به خطر می‌اندازد، آمده است: حتی یک تب شدید مادر هم می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی برای جنین شود.
گفتنی است چند کشور عربی دیگر از جمله عراق نیز چنین هشداری به خانواده‌ها داده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۱۵۳۳۷، etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین