پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۹۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایر ایران در حکمی، مهرداد کدخداپور را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

شعار سال:کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایر ایران در حکمی، “مهرداد کدخداپور” را با حفظ سمت به عنوان “سرپرست اداره کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد” منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با عنایت به سوابق و تجارب جناب عالی و پیشنهاد رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، شما را با حفظ سمت به عنوان “سرپرست اداره کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد” منصوب می نمایم.

کدخداپور دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران است که مسوولیت “معاونت توسعه مدیریت و منابع” امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد را نیز برعهده دارد. 

بهمن آزادی، مدیرکل فقید امور عشایر  کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه ۱۰ تیر ماه بر اثر سانحه تصادف رانندگی به همراه همسر و دو فرزندش دار فانی را وداع گفتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، به تاریخ: 14 تیر ۱۳۹۹،‌کد خبر:‌ 160476 ،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین