پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
سید صفدرنیک ائین از اتمام عملیات بازگشایی ایل راه های عشایری در شهرستان لنده همراه با ارائه خدمات متنوع به عشایر این شهرستان خبرداد.

شعار سال: رئیس اداره امورعشایری شهرستان لنده ضمن اشاره به خدمات صورت گرفته در حوزه عشایری این شهرستان گفت: عشایر بیشترین نقش را در افزایش چرخه تولید کشور به خصوص تامین نیازمندی گوشت قرمز کشور و سایر فراورده های دامی را دارند.


وی افزود: ارائه خدمات متنوع به عشایر به عنوان مولدترین قشر تولید در سال رونق تولید باعث تحقق زودهنگام شعار سال در حوزه عشایری می شود که نقش ان را می توان در رفع نیازهای اولیه اقشار جامعه دید.

سید صفدرنیک ائین تصریح کرد: از اواخر نیمه دوم اردبیشت ماه سال جاری با تدابیر صورت گرفته و حمایت های خوب مدیرکل امورعشایری عملیات بازگشایی ایل راه های شهرستان لنده برای تردد راحت تر عشایری با یک دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون اغاز شده است و در این مدت زمان یک ماهه شاهد بازگشایی تمام ایل راه های عشایری با بهترین کیفت ممکن بودیم.

وی تاکیدکرد: تلاش های زیادی برای بازگشایی راه های عشایری باتوجه به حجم زیاد بارندگی در فرودین ماه و میزان زیاد خسارت ها صورت گرفت که امروز و پس از یک و نیم تلاش شبانه روزی شاهد بازگشایی100تمام ایل راه های عشایری هستیم.

رئیس اداره امورعشایری شهرستان لنده تاکیدکرد: پیگیری های فرماندار، بخشدار موگرمون به جهت رفع مشکلات مردم به خصوص عشایر نیز قابل تقدیر است فلذا همه می دانیم که فلسفه وجودی امورعشایر خدمت بی منت به مردم فارغ از مسائل سیاسی و باند بازی است.

نیک ائین گفت: با توجه به جلسه صورت گرفته فی مابین نمایندگان عشایری و ادارات متولی به خصوص امورعشایری عملیات آبرسانی به عشایری نیز آغاز شده است و با تدابیر صورت گرفته امیدواریم که بتوانیم مشکلات عشایر را که در تابستان گذشته شاهد بودیم به کمترین حد ممکن برسانیم .

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:











شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ 8 تیر 98، کد مطلب: 132212:www.sobhezagros.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین