پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۸۵۶
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویراحمد در خصوص گلایه روستائیان‌ تنگ خشک منطقه تنگ سرخ گفت: هم اکنون آب همه روستاها وصل است و هیچگونه خللی در آبرسانی به این روستاها نداریم.

شعار سال: روز گذشته خبری مبنی بر کم آبی و گلایه اهالی تنگ خشک از توابع شهرستان بویراحمد در این پایگاه خبری منتشر شد، که رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویراحمد به این خبر واکنش نشان داد و جوابیه ای را منتشر کرد.متن خبر را اینجا بخوانید.

علمدار آرمین در واکنش به این خبر عنوان کرد: در روزهای اخیر آب روستای تنگ مشکو با جمعیت ۵ خانوار بعلت فرسودگی دچار ایراداتی شد و ما برای تأمین آب این روستا از تأسیسات روستای مجاور استفاده کردیم.

 آرمین افزود: این اقدام گویا موجب گله مندی مردم روستای تنگ خشک شده است، حساسیت آنها هم اکنون طبیعی است چرا که مردم این روستا نگران از تأمین آب خود آنهم در بحران کرونا ویروس هستند.

 وی گفت: به مردم این روستا قول دادیم هیچگونه خللی در آبرسانی به آنها ایجاد نشود کما اینکه هم اکنون نیز آب این روستاها برقرار است.

 مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بویراحمد افزود: البته طرح ما حفر یک حلقه چاه مناسب برای تحقق جمعیتی بالا برای این روستاها است، کارهایی انجام شده و انشالله به محض اتمام فرایند بررسی، مطالعه و تأمین اعتبار، اقدام ماندگاری برای آبرسانی این منطقه انجام می دهیم.

 علمدار آرمین بیان کرد: قطعاً عبور از بحران کنونی نیازمند حس همدلی و همراهی همه ما با هم است، در کنار این همراهی ارزشمند شما، ما نیز قول می دهیم کماکان خدمت رسانی و تأمین آب به خوبی و با تمام توان و ظرفیت انجام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی خبری صبح زاگرس، تاریخ 14 فروردین 99، کد مطلب: 155946: www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین