پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۶۸۴
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
بدنبال انتصاب مدیر عامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد و خشکسالی سالهای گذشته به نظر می رسد چشمه های آب که با شهر یاسوج قهر کرده بودند به مناسبت این انتصاب آشتی و شاهد فوران در خیابان های این شهر هستیم .

شعارسال:بدنبال انتصاب مدیر عامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد و خشکسالی سالهای گذشته به نظر می رسد چشمه های آب که با شهر یاسوج قهر کرده بودند به مناسبت این انتصاب آشتی و شاهد فوران در خیابان های این شهر هستیم .
 
 شهر یاسوج با وجود ۲ رودخانه پر آب در شرق و غرب این شهر متاسفانه سالهاست که با بی آبی دست و پنجه نرم می کند و تابستانهای پایتخت طبیعت یادآور قطع مکرر آب ، تماس با اتفاقات آبفا و رسانه ای شدن بی ابی در شهر است .
 
به نظر می رسد بعد از انتصاب مدیر عامل جدید آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد ، چشمه های شهر یاسوج از خوشحالی در خیابان های این شهر فوران کردند تا این خبر را به گوش شهروندان یاسوجی برسانند ،اما ذکر این نکته که در ایجاد مزاحمت برای شهروندان و استفاده از این آبها در جاهای لازم ضروری است .
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری صبح زاگرس  ،تاریخ انتشار: 25  فروردین    1399،کدخبر  :156517 ، www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین