پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۴۷۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
چند روزی است که آب لوله کشی در روستای دوریزگان و دو روستای همجوار قطع شده و حتی برای شست و شوی لوازم خانه و کودکان خود نیز آب وجود ندارد و این مسئله به دردسری برای مردم تبدیل شده است.

شعارسال: آب مایه حیات بشر و بدون آن زندگی کردن محال است. با تلاش های جمهوری اسلامی کمتر روستایی را می توان پیدا کرد که از این نعمت برخوردار نباشد.

روستای دوریزگان از توابع شهرستان کهگیلویه است که بارها مشکلاتی برای آب آشامیدنی آن ها بوجود آمده است.

یکی از اهالی این روستا  گفت: چهار روز است که آب آشامیدنی در این روستا قطع شده و هیچ مسئولی برای رفع این مشکل اقدامی نکرده است.

وی افزود: برخی از مردم روستا برای تهیه آب برای حیوانات خود از مخزن های سیاراستفاده و آب را خریداری کردند. برخی دیگر برای تهیه آب از روستا ها یا شهر اقدام به تهیه آب آشامیدنی و کردند.

یکی دیگر از مردم روستا گفت: چند روزی است که آب لوله کشی در روستای دوریزگان قطع شده و حتی برای شست و شوی لوازم خانه و کودکان خود نیز آب وجود ندارد و این مسئله به دردسری برای مردم تبدیل شده است.

جفتا رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی گفت: این مشکل به علت بی احتیاطی راننده تراکتور بوجود آمد. این شخص که برای کاشت زمین های زراعی مراتع این روستا در حال شخم زدن بود با سهل انگاری موجب شکستن لوله آب سه روستا شد.

جفتا گفت: این مسئله از دید راننده مخفی مانده بود و پس از تماس های مردم روستا نیروهای خدماتی اداره شب گذشته برای حل این مشکل اقدام و در نهایت صبح امروز این مشکل را برطرف کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه سه روستا از یک مخزن آب  استفاده می کردند آب هر سه روستا به نوبت و تا امروز وصل خواهد شد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 3آذر1398، کدخبر: 140066: sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین