پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۲
به دلیل نداشتن خطوط رنگ آمیزی هم چنین علائم راهنمایی و رانندگی که نشان دهد در این نقطه سرعت گیر وجود دارد، باعث می شود عملا برای رانندگانی که از این سرعت گیر ها عبور می کنند نامرئی به نظر بیاید و به خصوص در شب به دلیل عدم دید کافی ممکن است منجر به حوادث ناگوار رانندگی شود.

شعار سال: شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل خوش آب و هوا بودن یکی از جاذبه های گردشگری جنوب کشور محسوب می شودو همین امر نیز باعث رشد روز افزون این شهر از نظر جمعیتی شده است.

سرعت و نحوه جریان وسایل نقلیه در طراحی معابر شهری نقش مهمی ایفا می کند، برای ارتقای کیفیت زندگی در مناطق مسکونی شیوه های مناسب آرام سازی ترافیک در دستور کار مدیران شهری بخصوص شهر یاسوج قرار گرفته است.

یکی از این راهکار ها نصب و بکارگیری سرعت گیر در نقاط مختلف شهر به خصوص در نزدیکی میادین و تقاطع هاست که باعث کندشدن سرعت در مکان هایی می شود که احتمال بروز خطر و تصادف در آن وجود دارد.

به همین دلیل مسئولین شهرداری یاسوج برای رفع این معضل شهری اقدام به نصب سرعت گیر در مناطق مختلف شهر یاسوج کرده اند.

اما به دلیل نداشتن خطوط رنگ آمیزی هم چنین علائم راهنمایی و رانندگی که نشان دهد در این نقطه سرعت گیر وجود دارد، باعث می شود عملا برای رانندگانی که از این سرعت گیر ها عبور می کنند نامرئی به نظر بیاید و به خصوص در شب به دلیل عدم دید کافی ممکن است منجر به حوادث ناگوار رانندگی شود.

این پایگاه خبری در سال گذشته به همین موضوع پرداخت که مسئولان شهری دست به رنگ آمیزی بخشی از سرعت گیر های شهر یاسوج زدند اما امسال و با نصب سرعت گیر های جدید هیچ گونه رنگ آمیزی برای آن ها انجام نگرفته است.

بنابراین می طلبد مسئولان مربوطه نسبت به رنگ آمیزی سرعت گیر ها اقدام کنند البته اگر قصد انجام این کار را دارند بهتر است از رنگی استفاده شود که ماندگاری زیادی داشته باشد چرا که سابقه داشته است خط کشی برخی معابر شهری پس از مدتی کوتاه از بین رفته اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار 9 تیر 98، کد خبر: 132201، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین