پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۲۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
فرماندار بهمئی در نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به ضرورت حضور منظم مدیران ادارات در جلسات گفت : با وجود ارسال دعوت نامه رسمی به ادارات بازهم حضور بعضی از مدیران در جلسات منظم نیست که باید در سال جدید این بی نظمی ها تکرار نشود.
شعارسال: فرماندار بهمئی گفت :هر گونه ساخت و ساز بدون گرفتن استعلام و مجوز قانونی ممنوع است.

 فرماندار بهمئی در نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به ضرورت حضور منظم مدیران ادارات در جلسات گفت : با وجود ارسال دعوت نامه رسمی به ادارات بازهم حضور بعضی از مدیران در جلسات منظم نیست که باید در سال جدید این بی نظمی ها تکرار نشود.

حکمت اله سنایی تصریح کرد : مدیران در زمینه پاسخگویی و پیگیری مطالبات مردم از دل احساس تکلیف کنند و خود پیگیر حل مشکلات باشند و بدانند که باید رفع مشکلات مردم از مهمترین دغدغه های یک مدیر باشد.

فرماندار بهمئی خاطرنشان کرد : ساخت و ساز های غیر مجاز در ورودی شهر لیکک ، محدوده قبر قیصر به یک معضل برای شهرستان تبدیل شده است که با پیگیری های مکرر دنبال حل مشکلات این منطقه هستیم.

سنایی تصریح کرد : هر گونه ساخت و ساز بدون اخذ مجوز و استعلام قانونی ممنوع است و دستگاهای متولی باید در این زمینه حساسیت بیشتری نشان دهند تا هیچ جای شهرستان شاهد ساخت ئ ساز غیر مجاز نباشیم.

وی گفت : بعضی از مدیران از اعتبارات دستگاه مربوط به خود اطلاعات کافی ندارند که انتظار است مدیران در این زمینه همکاری و فرمانداری را بصورت دقیق در جریان موارد یاد شده قرار دهند.

فرماندار بهمئی افزود : در زمینه وضعیت بازار، نقدها وارد هست و می‌طلبد تمام دستگاه های متولی بحث معیشت مردم و کنترل قیمت‌ها را جدی بگیرند.

وی گفت : بانک‌ها به عنوان مهمترین عامل تزریق نقدینگی و ابزار حمایت از تولید محسوب می‌شوند که حضور نا منظم بعضی از مدیران در جلسات را از راه های قانونی پیگیری می کنم.

فرماندار بهمئی در ادامه گفت: از امور عشایر بدلیل بازگشایی و احداث جاده مناطق عشایری پهنوک و تیمج تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان گفت: از ادارات متولی طرح های عمرانی به ویژه راه و شهرسازی خواست تا در زمینه تسریع و کیفیت نهایت دقت را رعایت نمایند و هیچ وقت کیفیت طرح ها را فدای سرعت بیشتر برای بهره برداری از آنها نکنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 28اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 119231، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
مجوز میگیرن پول میدن مجوز میخرن بعد البته خودشون سرمایه و خونشون نابود میشه مشکل اینجاست اصلا نباید مجوزی صادر بشه که ساخت و سازی صورت بگیره چه قانونی چه غیرقانونی ولی منطقه امنیت نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین