پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۴۷۹
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳
امام جمعه یاسوج گفت: متاسفانه در این ماه پر فیض و بسیار استثنایی و در شهر شیعه نشین و استان صد درصد شیعه صحنه هابی می بینیم و گزارش های داده می شود که موجب شرمساری است و آن هم روزه خواری علنی است، روزه خواری خودش جرم است و علنی خوردنش جرمی مضاعف است، چرا در استان ما روزه خواری علنی می بینیم، از مسئولین تقاضا می کنیم نظارت کنند مردم بی تفاوت نباشید امر به معروف کنید کسی که ساکت باشد همانند انسان روزه خوار است.

شعار سال: ظهر امروز آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور با صلابت مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

امام جمعه یاسوج: بدحجابی و روزه خواری در استان بیداد می کند

امام جمعه یاسوج در جمع نمازگزاران این شهر گفت: امشب اولین شب از لیالی قدر است شب قدر شبی است که قرآن نازل شده است به همین خاطر لیله القدر را شب ولایت می‌نامند در این شب فرشتگان بر امام زمان نازل می شوند پس شب قدر شب دعا و توبه و ارتباط با خدا است.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: ضربت خوردن امام علی (ع) و‌شهادتش را به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و همه شیعیان تسلیت عرض می‌کنم.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: متاسفانه در این ماه پر فیض و بسیار استثنایی و در شهر شیعه نشین و استان صد درصد شیعه صحنه هابی می بینیم و گزارش های داده می شود که موجب شرمساری است و آن هم روزه خواری علنی است، روزه خواری خودش جرم است و علنی خوردنش جرمی مضاعف است، چرا در استان ما روزه خواری علنی می بینیم، از مسئولین تقاضا می کنیم نظارت کنند مردم بی تفاوت نباشید امر به معروف کنید کسی که ساکت باشد همانند انسان روزه خوار است.

وی افزود: بی حجابی و بدحجابی بیداد می کند، مگر اینها مسلمان نیستند، مگر زنان و دختران شیعیان نیستند، چرا این حرکت زشت وجود دارد، آتشی این امر همه را می گیرد روزه خواری و بی حجابی بیداد می‌کند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه به سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد ‌وگقت: یکی از برگ های برنده صدام و حامیانش تصرف خرمشهر بود حتی شینده شد که اگر ایران توانست خرمشهر را آزاد کند کلید بصره را به آنها می دهم؛ اما ارتشیان و سپاهیان و بسیجیان ما ضربه محکمی به صدام زدند که می خواست سه روزه تهران را تصاحب کند، کشورهای منطقه همه از صدام حمایت کردند و ایران تنها در مقابل ۴۴کشور بود که به لطف خدا و با ایثار و فداکاری تواستند هیمنه صدام و حامیانش را بشکنند و خرمشهر را آزاد کنند امام راحل فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد نیروهایی که شهید شدند نیروهای الهی بودند.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: همه اینها اقرار کردند صدام بعد از چند روز ارتشش زمین گیر شد و در برابر ایران شکست خوردند و مدتی بعد دار و طناب مجازات را در گردنش احساس کرد.

وی افزود: آمریکایی ها این صحنه ها را دیدند اینکه گاهی سر و صدا می کنند و ناو می‌آورند می خواهند بگویند از عربستان حمایت می‌کنند خودشان گفتند آنها را می دوشند؛ آمریکا با سد مقاومت ایران رو به رو است هرکس خیره سری کند و مغرور غافل شود و بخواهد حرکتی کند قطعا سرکوب خواهد شد و عقب نشینی خواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: وقتی شیوخ بدبخت خلیج فارس از آمدن ناو آمریکایی خوشحال شدند و گفتند برای حمایت از شما آمدیم خوشحال شدند؛ بدبختی و پستی و شقاوت را ببینید، پناه بردن به آمریکا و امثال آمریکا جز زیان و خسران حاصل دیگری ندارد.

امام جمعه یاسوج با بیان این که ترامپ هم سر و صدای زیاد می‌کند اظهار کرد: برای دوشیدن حکام عرب چنین اقداماتی را انجام می‌دهند تا به آن‌ها بفهمانند که در مقابل ایران از آن‌ها حمایت می‌کنند و با چنین ترفندی از آن ها باج می‌گیرند.

وی گفت: وقتی شیوخ بدبخت خلیج فارس از آمدن ناوهای آمریکا خوشحال شدند باید از پستی و شقاوت و بدبختی آن‌ها غصه خورد که به کفر پناه می‌برند.

امام جمعه یاسوج در پایان اظهار کرد: آمریکا هیچ وقت در مورد ایران راست نگفته و در این چهل سال یکبار هم فکر خوبی نسبت به ایران نکرد و ملت ایران را هدف قرار داد.

**************************************************

امام جمعه لیکک: بت سازی و شخص پرستی حزبی نکنیم/لزوم به میدان آوردن جوانان حزب اللهی کاردان

نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.

امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز ابتدا با گرامیداشت آغاز لیالی قدر،گفت:ما باید در این شبها و لحظات مهم ماه مبارک رمضان نهایت استفاده معنوی را ببریم.

حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:بهترین فرصت توبه و اظهار پشیمانی از گناه،شب قدر است.

وی با بیان اینکه باید شکسته شویم تا بزرگ شویم، افزود:تفکر و تعقل ، ادب حضور، خشوع در برابر خداوند متعال و شکستن هوای نفسانی از بهترین اعمال در شب های قدر است.

امام جمعه شهر لیکک با بیان اینکه هیچ عبادتی بالاتر از تفکر نیست،خاطرنشان کرد:حداقل دو ساعت از شب های قدر را مطالعه مفید داشته باشید.

وی گفت: در این لحظات معنوی با تفکر،ناله و ایجاد شرایط اضطرار برای ظهور امام زمان (عج) تلاش کنیم.

حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:در نهج البلاغه و کلام پیامبر اکرم(ص)بر لزوم اتحاد مسلمانان و ایجاد امت اسلامی تاکید شده است.

وی با تأسی از آیات قرآن کریم به اهمیت وحدت در جامعه اسلامی پرداخت.

خطیب جمعه بهمئی با بیان اینکه تنازع و تفرقه عزت را از بین می برد، افزود:سستی و ترس در جامعه ناشی از نبود اتحاد است ؛اگر جامعه و امت متحد داشته باشیم ،استکبار جهانی توان مقابله با مسلمانان را نخواهد داشت.

حجت الاسلام افروغی در ادامه با تبیین اصولگرایی و اصلاح طلبی،گفت: خواهشا از این دو اصلاح مقدس که ائمه استفاده می کردند،استفاده نکنید و در فضای مجازی به جان هم نیفتید.

وی خطاب به همه جناح های سیاسی، افزود:آیا در دو طیف سیاسی موجود در کشور شهید نداریم؟اگر به اصول اصلاح طلبی و اصولگرایی پایبند نباشید،دروغگو هستید.

حجت الاسلام افروغی با تاکید بر لزوم تقویت خود باوری در جامعه، تصریح کرد:اگر کسی از هر جناح سیاسی حل مشکلات را در دست کدخدا ببیند و ترس را بر جامعه حاکم کند،بویی از اصلاح طلبی و اصولگرایی نبرده است.

وی افزود:اگر تکفیر دیگر مسلمانان را از علائم اصولگرایی بدانیم،قطعا اصولگرای واقعی نیستیم.

اشکال مشترک هر دو جناح اصلاح طلبان و اصولگرایان این است که شخص پرست شدند،خدا شاهد است در فضای مجازی اشکالی به پیامبر وارد شد صدایی بالا نیامد اما کوچکترین حمله به لیدر جریان های سیاسی هزاران جنجال را در جامعه ایجاد می کند.

وی گفت:دست بردارید از پرستش افراد؛رهبری به عنوان ابر استراتژیست، خطوط را تعیین کرد.

خطیب نماز جمعه بهمئی در فرازی دیگر از خطبه های امروز و گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر ، گفت:شاه کلید فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری تاکید بر لزوم روی کار آمدن دولت جوان و حزب اللهی است که اگر عده ای ولایت پذیری داریم باید جوانان حزب اللهی کاردان و کاربلد را به میدان بیاریم.

وی با انتقاد از شخص پرستی و بیت سازی در احزاب سیاسی کشور،گفت: هنوز هم که هنوز است به خاطر شخص پرستی و جناح بازی مسئولان ادارات ما به سفارش افراد خاص انتخاب می شود.

***********************************************

امام جمعه گچساران: اجازه دهید شهر آرام باشد و مردم با آرامش زندگی کنند/ آقای فرماندار خواهشا در نامه های خود دقت داشته باشید

حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر،گفت: امروز روز غرور آفرین و افتخار آفرین سوم خرداد ،سالروز فتح سرافرازانه خرمشهر است و در حقیقت سالروز پیروزی اسلام بر کفر جهانی است و نه پیروزی ایران بر صدام.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس چندین اسیر از کشورهای مختلف داشتیم و این بدان معنا است که در جنگ ایران و عراق رسما ما با چند کشور در حال جنگ بودیم .

حجازی ادامه داد: جنگ، جنگ اسلام و کفر بودو اسلام پیروزی شد، ام القرای اسلام ایران اسلامی بود و فرزندان مخلص و مومن ایران اسلامی جهان را وادار به بهت و حیرت کردند .

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: حضرت آقا فرمودند که در فتح خرمشهر جهانیان کارآمدی انقلاب ، اسلام و ملت مومن ایران را مشاهده کردند.در این روز جهان وادار به تعجب شد که این روز بزرگ را به محضر مولای عالم امام عصر (عج) و امام راحل و شهدای طیبه و شهدای عملیات بیت المقدس و ...تبریک می گویم.

امام جمعه گچساران اظهارکرد: امروز ایران در جهان مطرح و تنها کشوری است که رسما و علنا در مقابل استکبار ایستادگی می کند بنابراین فتح خرمشهر کار بزرگی بود و حضرت امام راحل فرمودند که خدا خرمشهر را آزاد کرد.

حجازی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبری در جمع دانشجویان کشور گفت:مقام معظم رهبری رهبری در پاسخ به دانشجویی که تصمیم برجام را به رهبری نسبت داد فرمودند که شما چشم و گوش دارید و همه چیز را مشاهده می کنید، نامه ای که درباره برجام نوشته شد و شرایطی که در آن ذکر شده و تصمیماتی که در آن نوشته شده را مشاهده کنید.

خطیب جمعه گچساران اظهار کرد: مقام معظم رهبری بیان کردند که برای مذاکره در برجام شرایطی وجود دارد که این شرایط بایستی ذکر شود.به شرایط عمل نشد منتها اگر این شرایط اجرا نشده وظیفه رهبری دیگر نیست چرا که رهبری شرط کرده که با این شرایط می توانید مذاکره کنید.

حجازی افزود:رهبری بیان کردند اما آن طوری که برجام عمل شد من به آن اعتقادی نداشتم و بارها هم به رئیس جمهور و وزیر خارجه بیان و تذکر داده شد،رهبری بیان داشتند آن چیزی که ما از شما دانشجویان کشور انتظار داریم این است که خودجوش و خودکار باشید مانند دوران طاغوت.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: در آن زمان گاها اعلامیه ای از سوی حضرت امام می آمد و خونی در رگ های ما جاری می شد که در آن زمان کتک کاری، زندان و گرسنگی و موانع پولی بود لیکن خودجوش به وظایف خود عمل می کردیم و امروز نسل جوان به وظایف خود به صورت خودجوش عمل کنند.

حجازی ادامه داد: جوانانی هستند در این شهرستان که منتظر مهیاسازی برای رفتن به سوریه هستند و این جوانان بیان می کنند که ما عاشق شهادت هستیم در این شهر از این گونه جوانان بسیار است.

وی افزود: تا این لحظه ممانعت به وجود آمده چرا که این نسل بایستی پخته تر به میدان بروند .

حجازی درادامه اظهارکرد:آقایان حواسشان جمع باشد چرا که حکومت، حکومت جمهوری اسلامی مبتنی بر فقاهت و شرح اسلام و مکتب تشیع است و حلال و حرام آن حساب و کتاب دارد، از این به بعد وقت تغییر خواهد کرد ،تلاش کنند و اجازه دهند شهر آرام باشد اجازه دهند مردم با آرامش زندگی کنند زیرا اگر دوباره مسائل گذشته پیش آید این بحث ها پیش خواهد آمد و آن موقع ممکن است اسباب زحمت برای دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی به وجود آید.

حجازی اظهار کرد:فرماندار شهرستان به عنوان رئیس شورای تامین خواهشا در نامه های خود دقت داشته باشید و در مدیریت خود نسبت به مسئولان توجه داشته باشند و رسما بدانند که حکومت، حکومت جمهوری اسلامی است.

امام جمعه گچساران گفت: بنابراین تلاش کنیم و به وظایف خود عمل کنیم، ممکن است آن موقع موضوعی پیش بیاید چرا که نسل جوان از کسی اجازه نمی خواهند و خود وارد میدان عمل خواهند شد و آن موقع بحث هایی به وجود خواهد آمد که آن هم طبق دستور رهبری است.

وی در ادامه با اشاره به لیالی قدر گفت: امام محمدباقرعلیه السلام فرموده اندکه اگر کسی توفیق پیدا کند و لیله القدر را درک کند خدا به این انسان توجه می کند و گناهان گذشته اش بخشیده خواهد شد.

حجازی اظهارکرد: مقام معظم رهبری فرموده است که شما در ماهای رمضان مهمان خداوند هستید ابن راه هایی که به دنیا باز است و به شهوات باز است این مسیرها را سد کنید تا مهیا بشوید برای لیله القدر.

امام جمعه گچساران اظهارکرد: آخرین روز جمعه ماه رمضان روز قدس است که می طلبد از هم اکنون مسئولان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همه ادارات، نهادها و نسل جوان و متدین همه و همه در این روز شرکت کنیم.

*********************************************

لنده: گلایه امام جمعه از پروژه های عمرانی تعطیل شده شهرستان

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به مناسبت های مهم کشور و جهان اسلام گفت: تقوا باعث شیرین شدن حرف هایش در نزد ملت خواهدشد که دلنشینی این حرف ها باعث مقبولیت می شود.

وی فزود:دستور امام مبنی بر آزاد سازی خرمشهر یک حرکت الهی بود که حماسه ای تاریخ به پشتوانه تقوای امام راحل و مدد رزمندگان صورت گرفت.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: گفتمان فتح خرمشهر باعث جوشش چشمه های مقاومت در مقابل مبارزه با صهیونیست ها در فلسطین و لبنان صورت گرفت که ناشی از ترویج فرهنگ شهادت طلبی است.

وی تاکیدکرد:اگر امروز انصاراله، زینبیون،حیدریون و حشدالشعبی ها را داریم نتیجه همین مقاومتی است که سوم خرداد سال ۶۱صورت گرفت.

خطیب جمعه لنده گفت:امروز گفتمان مقاومت و فتح الفتوح آزاد سازی خرمشهر باید در جامعه به خصوص دربین نسل جوان تسریع پیدا کند.

محمودی اصل اظهارکرد:هرگونه مزاکره در باب توانمندی نظامی و دفاعی ما غیرقابل پذیرش است و امروز تفکر بسیجی باید در رفع تنگنای مسائل معیشتی مردم صورت پذیرد.

وی گفت:پیروزی ما در جنگ هشت سال دشمنان محال می دانستند و امروز نیز در راستای همان اشتباهات گذشته فکر می کنند شکست خواهیم خورد ولی جمهوری اسلامی به درستی کارآمد ی خود را با تفکر جهادی و انقلابی به ثمر خواهیم نشاند.

خطیب جمعه لنده تاکیدکرد:مقام معظم رهبری دردیدار مسئولان بحث رفع مشکلات معیشتی مردم را یکی از مهمترین وظایف مسئولان دانست.

وی تصریح کرد:چرا برنامه مدونی از سوی مسئولان طرح نمی شود و چرا دلیل این ناتوانی ها را بیان کنند، پاسخگو نبودن برخی مسئولان در برخورد با گران فروشان و عدم براورد مطالبات مردم نگرانی ها زیاد است.

محمودی اصل گفت:پروژه های نیمه کاره شهرستان لنده متاسفانه کاری نشده است و برخی نیز همچنان راکد هستند که مسئولان باید پاسخگو باشند و به مردم توضیح دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی لنده گفت:خوی اشرافیگری در بین مسئولان باعث شده است که مقام معظم رهبری نیز به همه مسئولان تذکرات زیادی داده اند.

وی تاکیدکرد:برای آینده کشور باید زمینه را جهت روی کارامدن دولتی جوان و کارآمد باید فراهم شود که این مطالبه باید از سوی مردم با بصیریت صورت پذیرد.

امام جمعه لنده گفت:لیالی قدر شب خودشناسی و بازگشت به خویشتن در ماه مبارک رمضان است که تقدیر مناسبی را از خداوند بخواهیم.

محمودی اصل در ادامه اشاره کرد:روحانیون و هیئت امنای مساجد باید فضا و بستر لازم را برای این سه شب داشته باشند تا مومنان بهره لازم را ببرند.

**************************************************

امام جمعه چرام: دولت در آرایش جنگ اقتصادی در مقابل دشمن موفق نبوده است

حجت الاسلام افشار در خطبه های این هفته شهر چرام گفت:کشورهاى مرتجع عرب در روزهاى گذشته سعى کردهاند با فضاسازى رسانه اى، یک جو ضد ایرانى در منطقه ایجاد کنند. بررسى برخى از اقدامات کشورهاى عربى نشان دهنده این است که این کشورها به‏دنبال حاکم کردن فضاى رعب در منطقه هستند.

امام جمعه افزود:روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع مطلع در کشورهاى عرب حوزه خلیج فارس اخیرا اعلام کرد، عربستان و تعدادى از کشورهاى شوراى همکارى خلیج فارس اخیرا با درخواست آمریکا براى استقرار مجدد نیروهاى نظامیانش در آب‏هاى خلیج فارس و خاک این کشورها موافقت کرده ‏اند.

وی در ادامه بیان کرد:وزارت خارجه عربستان روز یکشنبه (۲۹ اردیبهشت) اعلام کرد، شاه این کشور از سران دولت‏هاى عربى و کشورهاى شوراى همکارى خلیج فارس خواسته، روز ۳۰ مى(۹ خرداد) با هدف بررسى مسأله عملیات علیه تأسیسات نفتى این کشور و حادثه بندر «فجیره» امارات عربى متحده، در شهر مکه مکرمه گرد هم آیند. هدف اصلى این نشست ایران است.

خطیب جمعه چرام افزود:هر چند ریس جمهور امریکا گفته ما بدنبال جنگ نظامی علیه ایران نیستیم اما بعضی از چهره های جنگ طلب آمریکا مثل بولتون وپمپئو ایران را تهدید به جنگ کردند تا دل ملت را خالی کنند . همه بدانید آمریکا برای جنگ به مهره‌های منطقه‌ای خود نیاز دارد اما غافل از آنکه مهره‌های او در منطقه مثل سعودی هنوز نتوانسته‌اند از پس نیروهای جهادی مقاومت بر بیاییند.

وی در ادامه گفت:سال گذشته در همین مصلی عرض کردم خبرهای خوبی از ناتوانی دشمن و قدرت برتر جبهه ی مقاومت در یمن خواهید شنید.همه ی جهان مشاهده کردند که نیروهای مقاومت انصارالله مجهز به پهباد وهواپیمای بدون سرنشین شدند وعمق استراتژیک ومواضع دشمن را هدف قرار می دهند و بزودی با لطف الهی خبرهای خوب دیگری خواهید شنید.

حجت الاسلام افشار در ادامه اظهار کرد: در غزه نیروهای مقاومت حدود ششصدموشک در ماه گذشته به رژیم اشغالگر قدس شلیک کردند که بسیاری از این موشک ها از سامانه ی گنبد آهنین عبور کرد و موجی از اضطراب در سرزمین های اشغالی بوجود اورد.نیروهای مقاومت حماس به موشک هایی مجهز شده اند که خواب را از چشمان کابینه ی نتانیاهو پرانده است.

ناوهای آمریکا در منطقه تحت کنترل کامل ارتش و سپاه هستند.همه چیز در خلیج فارس و تنگه هرمز تحت کنترل ماست.

وی افزود:چند سال پیش به فکر نیروهای نظامی ما رسید که همه ناوهای بیگانه ای که در خلیج فارس هستند باید فارسی صحبت کنند؛بنابراین اکنون در همه این ناوها مترجم زبان فارسی وجود دارد و این یعنی اقتدار. این معنای قدرت جبهه اسلام است .

امام جمعه چرام در ادامه گفت: دشمنان بدانند دنبال جنگ نیستیم ولی اگر جنگی تحمیل شود قاطعانه دفاع می‌کنیم.و درسی مثل شکست جنگ احزاب به دشمنان خواهیم داد.در واقع این اقدامات آمریکا وکشورهاى عربى را تنها میتوان یک بلوف رسانه‏ اى دانست که هدف از آن، تنها ایجاد رعب و وحشت در منطقه است.

وی افزود:تلاش‏هاى این کشورها براى ایجاد جنگ علیه ایران همانند آب در هاون کوبیدن است. چراکه این کشورها حتى توان غلبه بر یک گروه محلى مانند انصارالله را ندارند و طبیعى است که در برابر کشور قدرتمندى مانند ایران حتى نمىیتوانند تصور درگیرى را داشته باشند.

فعلا آرایش جنگى دشمن در سه ضلعى اقتصاد، فضاى مجازى و اطلاعاتى و سیاسى است واین بدان معنا است که دشمنان انقلاب اسلامى میخواهند ملت مسلمان ایران را به ‏خاطر اعتقاد و مقاومت، چنان تحت فشار اقتصادى و معیشتى قرار دهند که دست از حمایت نظام و انقلاب شان بردارند.

خطیب جمعه چرام در ادامه عنوان کرد:رهبر معظم انقلاب در دیدار مسولان و کارگزاران نظام در هفته ی گذشته براى چندمین بار بر اولویت داشتن مسائل اقتصادى در میان مسائل کشور تأکید کردند. ایشان دلیل اهمیت داشتن اقتصاد را وضعیت نامناسب معیشتى مردم و فشارى که بر اقشار ضعیف و حتى متوسط جامعه وارد مى‏شود، دانستند.

وی افزود:بخش مهمى از سبد هزینه خانوار، هزینه افسار گسیخته مسکن است. بر اساس آمار منتشر شده، قیمت مسکن در شهرهاى بزرگ و به‏طور خاص شهر تهران بیش از ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است. وباید طرح مسکن مهر یا اجتماعی برای کمک به مسکن قشر محروم جامعه در دستور کار قرار گیرد.

از آن‏جا که در جنگ اقتصادى، هدف دشمن به ستوه در آوردن مردم و ایجاد فشار از طریق مشکلات معیشتى است، هراقدامى که بتواند منجر به کاهش فشار بر روى اقشار ضعیف جامعه شود، در راستاى مقابله با دشمن در جنگ اقتصادى است. دولت ونهادهای ذیربط باید تلاش کنند تا مشکلات معیشت واقتصاد را حل نمایند.

امام جمعه چرام در ادامه گفت:آنچه که تا حال معلوم است این نکته است که دولت در آرایش جنگ اقتصادی در مقابل دشمن موفق نبوده است و باید تلاش مضاعفی نماید تا دغدغه های معیشتی واقتصادی مردم برطرف گردد. کالاهای اساسی مردم تامین شود و بصورت سبد کالا در اختیار مردم قرار گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 3 خرداد 98، کد خبر: 119774، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین