پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
رییس بیمارستان فوق تخصصی دکتر علی شریعتی مشهد گفت: گروه سنی ۴۰ تا ۶۰ سال بیشترین مبتلایان بستری به کرونا در بیمارستان شریعتی مشهد را شامل می‌شوند.
شعارسال: دکتر محمد رضا حسینعلی زاده افزود: این در حالی است که بررسی‌های کشوری نشان داده است که جوانان بیشترین آمار مبتلایان به کرونا و فوتی‌های ناشی از این بیماری را در موج دوم کرونا شامل می‌شوند.

وی ادامه داد: بیمارستان شریعتی با ۱۶۰ تخت بستری یکی از بیمارستانهای اختصاصی درمان بیماران مشکوک به کرونا از همان ابتدای شیوع این بیماری تاکنون معرفی شده است و تمامی بخش‌های این بیمارستان به درمان بیماران کووید ۱۹ اختصاص یافته است.

رییس بیمارستان فوق تخصصی دکتر علی شریعتی مشهد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ بیمار در بیمارستان شریعتی مشهد زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی این شهر پذیرش شده‌اند که بیشتر آنان در موج دوم بستری شده‌اند و تاکنون هزار و ۲۰۰ نفر از این بیماران مرخص شده‌اند.

حسینعلی زاده با اشاره به نقش مهم مردم در پیشگیری و کنترل کرونا افزود: از مردم تقاضا داریم در این روزهای بسیار سخت شرایط کادر درمان بیماران کرونایی‌ را درک کنند و با همکاری با خادمان حوزه سلامت، اجازه بحرانی‌تر شدن وضعیت کنونی را ندهند.

از زمان شیوع کرونا بیمارستانهای شریعتی، امام رضا (ع) و قائم(عج) در مشهد ویژه درمان بیماران کرونایی اختصاص یافته‌اند.

حدود ۸۰ درصد جمعیت خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه جمعیت این استان در ۱۷ شهرستان، زیر پوشش خدمات بهداشت و درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و نیشابور هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 16 تیر 1399 ، کدخبر: 1025398 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین