پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
یک مقام حزب ناصری مصر توطئه چینی‌های آل سعود علیه منطقه را در راستای تقلای این رژیم برای ماندن در اریکه قدرت خواند و گفت: آمریکا نیز با توهم خود بزرگ‌بینی و برای سیطره بر ملت‌ها فجیع‌ترین جنایات را مرتکب شده است.

شعار سال: «محسن عطیه»، عضو دفتر سیاسی حزب عربی دموکراتیک ناصری مصر و نماینده سابق مجلس شورای این کشور در قاهره اظهار داشت: آمریکا در طول تاریخ از اشتباهات خود درس نگرفته است و چگونگی برخورد انسانی با کشورها و ملت‌ها را بلد نیست، به گونه‌ای که با غرور خود، همه را غیر از صهیونیست‌هایی که دوست خود می‌شمرد، تحقیر می‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکا بر پایه نابودی دیگر تمدن‌ها، اشغال سرزمین دیگران و به فرسایش کشیدن ثروت ملت‌ها بنا نهاده شد، گفت: شکاف طبقاتی آمریکا بدتر از دوره برد‌ه‌داری شده و خشونت‌های روزمره پلیس این کشور علیه سیاهپوستانی که هنوز آنها را برده می‌شمرند موجب تبعیض نژادی فاحشی در این کشور شده است.

این مقام حزب ناصری مصر با بیان اینکه آمریکا به بیماری روانی خودبزرگ بینی مبتلاست، گفت: آمریکا خیال می‌کند خودش ارباب و دیگران رعیتی هستند که باید کورکورانه تسلیم فرمایش او بوده و اجازه چپاول ثروت‌هایشان را به آن بدهند، جنگ‌های آمریکا این حقیقت را روشن کرده است.

وی افزود: آمریکا با اعزام ناوهای جنگی خود مدعی تلاش برای آزادی ملت‌ها از زیر یوغ حکام و حمایت از حقوق بشر است درحالی که این دروغ بزرگی است، آمریکا و ارتش این کشور فجیع‌ترین انواع نقض حقوق بشر را مرتکب شده، روستاها و شهرها را کاملا ویران کرده و ثروت کشورها را برای سازندگی صنایع خود به تاراج می‌برد.

عطیه وحدت اسلامی را راه نجات ملت‌های منطقه از بحران‌های کنونی و سدی محکم در برابر تجاوزات آمریکا خواند و گفت: اگر همه کشورهای اسلامی با یکدیگر متحد شوند نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری نمی‌تواند تعرضی هر چند اندک به منطقه داشته باشد و آن زمان است که ما قدرت بزرگ در جهان خواهیم بود.

وی درباره نقش مقاومت در مقابله با سیاست‌های آمریکا گفت: این مقاومت است که در برابر پیاده شدن طرح تجزیه منطقه و در برابر دشمن اشغالگر صهیونیستی ایستاده است، مقاومت تنها به معنای گروه‌های فلسطینی یا حزب الله نیست بلکه مقاومت ارتش‌هایی را شامل می‌شود که نمی‌توان نقش آنها را در دفع نقشه استعمارگران نادیده گرفت.

کارشناس مصری تصریح کرد:‌ ارتش سوریه طی پنج سال اخیر به خاطر دفاع دلاورمردانش در برابر ارتش‌ها، گروهک‌ها و مزدورانی که از دیگر کشورهای دنیا برای پیاده کردن نقشه آمریکا و صهیونیستی به سوریه آمده بودند، در راس ارتش‌های منطقه قرار دارد.

عطیه با بیان اینکه مقاومت با گروه‌ها، ارتش‌ها و کشورهای حامی خود همچون جمهوری اسلامی ایران تنها قدرت بازدارنده در برابر دشمنان امت اسلامی است، گفت: دیگر کشورهای اسلامی نیز باید در جمع جبهه مقاومت و نه بیرون آن باشند چون آنهایی که خارج از جبهه مقاومت هستند بی طرف نخواهند بود بلکه در جمع دشمنان امت اسلامی هستند کما اینکه بی طرفی در بحبوحه جنگ خیانت محسوب می‌شود.

نماینده سابق مجلس شورای مصر درباره نقش عربستان در توطئه چینی علیه منطقه گفت: سلطنت عربستان از ابتدا بر دشمنی با همه امت اسلامی و منطقه پایه گذاری شده و همه سیاست‌های آل سعود در راستای حفظ ارکان این رژیم و اجرای نقشه‌های استعماری غرب است، آنها امروز با نوکری بی چون و چرا برای دولت آمریکا طمع چیرگی بر همه منطقه را دارند بنابراین علیه سوریه توطئه کرده،از تروریسم حمایت و به یمن تجاوز می‌کنند اما در نهایت پیروزی از آن مقاومت و شکست ارمغان آمریکایی‌ها و مزدورانش خواهد بود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 22 شهریور 1395، کد مطلب: 13950622000024:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین