پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۱۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
طی روزهای گذشته ایران در معرض اقدامات امنیتی مبهمی قرار گرفت و طبق گمانه زنی ها در تهران صهیونیست ها با حمایت آمریکا و تعدادی از کشورهای عربی مسئول این حوادث هستند و این کار را یا از طریق پهپادها یا حملات سایبری انجام داده اند.
شعار سال: روزنامه الرای الیوم چاپ لندن در تحلیلی با عنوان «پیام های خداحافظی و ناامیدانه ترامپ و پاسخ راهبردی ایران» نوشت:
به نظر می رسد این جنگ، جنگ سایبری باشد. طبق ملاحظات من (نویسنده) ایرانی ها در این زمینه قدرت خود را با وجود تحریم ها ثابت کرده اند نه فقط توانستند کنترل پهپادهای آمریکا را در دست بگیرند و آن را رمزگشایی کنند بلکه اخیرا توانستند به تلفن گانتز وزیر دفاع اسرائیل نفوذ کنند.

محور مقاومت مانند پیکری واحد از زمان شهادت سردار سلیمانی آرام نگرفته است. از ضربات به عین الاسد گرفته تا هدف قرار دادن کاروان نظامی آمریکا در عراق و حمایت از ارتش یمن تا موشک های مقاومت فلسطین شلیک شده به سمت دریا و نیز امضای توافق نظامی با دمشق و همچنین توافقی استثنایی با چین همگی در این چارچوب قرار دارد.

سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس و جانشین سردار سلیمانی کاملا صریح بود زمانی که آتش سوزی کشتی جنگی آمریکا را در نتیجه جنایت های آمریکایی ها دانست وگفت که روزهای سختی پیش روی آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی است.
پیام به صهیونیست ها رسید. به این ترتیب که سخنگوی ارتش اسرائیل در مصاحبه ای گفت آنچه برای ناو آمریکایی در سان دیگو رخ داد، بی سابقه است و به احتمال زیاد انفجار و آتش سوزی در نتیجه اقدامی خرابکارانه بوده است و به دست گروهی از سیاه پوستان تندرو در ارتش آمریکا رخ داده است که به نفع ایران فعالیت می کنند.
همانطور که رهبر معظم جمهوری اسلامی فرمود: زمان بزن و در رو تمام شده است و کشتی تایتانیک آمریکا در حال غرق شدن در منطقه ما است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹، کد خبر 1412078، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
قدرت نظامی ایران مثال زدنی است و توان دفاعی ارتش ایران واقعا باعث غرور هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین