پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۴۷۲
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷
معاون وزیر دفاع روسیه از آزمایشات موفق یک واکسن خبر داد.
شعار سال: معاون وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که نخستین واکسن ویروس کرونا که با مشارکت متخصصان نظامی و دانشمندان مرکز تحقیقاتی «گامالیا» طراحی و تولید شده، آماده است.
«راسلان سالیکوف»، معاون وزیر دفاع روسیه اعلام کرد نخستین واکسن روسی ویروس کرونا که با مشارکت متخصصان نظامی و دانشمندان مرکز تحقیقاتی «گامالیا» طراحی و تولید شده آماده است.
سالیکوف گفت: «متخصصان نظامی و دانشمندان ارزیابی‌های نهایی برای نتایج آزمایش واکسن جدید را انجام داده اند.»
وی گفت که حال تمامی داوطلبانی که در آزمایش واکسن مشارکت کردند، خوب است و ایمنی از ویروس برای آن‌ها حاصل شده است. بنا‌بر‌این می‌توان گفت که نخستین واکسن محلی در برابر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ آماده است.»
دفتر بهداشت وزارت دفاع نیز پیش از این اعلام کرده بود که اسناد ثبت واکسن مذکور در تاریخ ۳۰ ژوئن به وزارت بهداشت روسیه ارائه شده و پس از دریافت مجوز آزمایش‌های بالینی واکسن مایع و جامد که توسط مرکز گامالیا و مرکز تحقیقات علمی شماره ۴۸ وزارت دفاع آغاز شد.
وزارت دفاع روسیه روز گذشته از تکمیل موفقیت‌آمیز مرحله آزمایش‌های بالینی واکسن کرونا خبر داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۶۳۳۲۹، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین