پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۰۲۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
در گفتگوی ویدئو کنفرانسی سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با حامی آکسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه همکاریهای حوزه های سخنگویی و دیپلماسی عمومی و فرهنگی در دو وزارت امور خارجه مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.
شعار سال: طرفین در این گفتگو علاقمندی خود برای ارتقاء همکاریهای حوزه سخنگویی در سطح چند جانبه و در سازو کارهایی که دو کشور مشترکا در آن عضویت دارند را نیز اعلام و ضرورت ارتقاء همکاریها فیمابین رسانه های دو کشور و تبادل هیئتهای رسانه ای با هدف افزایش شناخت اصحاب رسانه دو کشور از دیدگاه های طرف مقابل را مورد تاکید قرار دادند.

تلاش برای بر طرف سازی برخی سوء برداشتها در حوزه های رسانه ای دو کشور نیز از دیگر موارد مورد گفتگوی سخنگویان دو وزارت امور خارجه بود که توافق شد بطور جدی مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.
 

سیدعباس موسوی همچنین پس از این گفتگوی ویدیو کنفرانسی در توئیتی نوشت:

 
امروز با همتای ترکیه ای جناب آقای حامی آکسوی گفتگوی مفصل، مفید و صمیمانه ای در خصوص هم افزایی و همکاری فرهنگی و رسانه ای میان دو کشور دوست، برادر و همسایه داشتیم. افزایش تبادلات رسانه ای و اجرای تفاهمنامه های مرتبط با دیپلماسی عمومی و رسانه ای مورد تاکید طرفین بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار:  8 مرداد 1399 ، کدخبر:   1415717 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین