پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۲۱۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
دو تشکل بسیج دانشجویی، اقدام به انتقاد از بذرپاش در خصوص منظور نمودن سابقه فعالیت بسیجی خود بعنوان سوابق شغلی نموده اند. بر این قاعده، بی انصافی خواهد بود که در ماجرا و داستان‌های این انتصاب، بسیج پاسوز شود.
شعار سال: هرچند انتخاب مهرداد بذرپاش [چهره‌ی سیاسی اصولگرا که از بدِ ماجرا در دوران دانشجویی، مسئول بسیج دانشگاه شریف بوده است]بعنوان رئیس دیوان محاسبات انتقاداتی را به همراه داشته است، اما کمال بی‌انصافیست اگر بخواهیم اشتباه سیاسیون را به پای بسیج بنویسیم؛ در ادامه واکنش برخی از دفاتر بسیج دانشجویی را نسبت به انتخاب مهرداد بذرپاش می‌آوریم
در بیانیه بسیج دانشگاه شهید بهشتی آمده بود: مطابق آیین‌نامه داخلی مجلس، از شرایط تصدی سمت ریاست دیوان محاسبات کشور، دارابودن حداقل ۲۰ سال سابقه کاری است که گمان می‌رود با توجه به شرایط سنی شما، این مورد لحاظ نگردیده است! لطفا در اسرع وقت، به‌صورت صریح و شفاف در این رابطه با این نقض ظاهری قانون موضع‌گیری نموده و شفاف‌سازی نمایید و همچنین اگر سوءاستفاده‌ای از فعالیت در بسیج دانشجویی صورت نگرفته، هرچه سریع‌تر این موضوع را به شکل مستند و رسمی اعلام نمایید، وگرنه این امر توهینی آشکار به تشکل بسیج دانشجویی خواهد بود؛ و اگر چنانچه سوءاستفاده‌ای از این عنوان صورت گرفته، خواهان کناره‌گیری شما از این سمت هستیم».
بسیج امیرکبیر هم نوشت: «بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند». آنان که به هر صورت بخواهند بسیج را دستاویز شهوات مادی و مقامی خودشان کنند، از ما نیستند. نمی‌گذاریم نام بسیج را به لجن بکشید ...»

لازم به ذکر است، در سری حواشی مربوط به انتصاب بذرپاش بعنوان رئیس دیوان محاسبات، مشخص شده است که بذرپاش در رزومه ارسال شده به مجلس به انتشار ۲ مقاله خارجی در سال ۲۰۱۶ در مجله‌ای در کشور غنا اشاره کرده درحالیکه این مجله از سال ۲۰۱۱ چاپ نشده است.
گفتنی است ‏۶ مورد از ۹ مقاله فارسی ایشان نیز در مجله پدر همسرش، جناب علی احمدی منتشر شده است.
 


پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی ۵۹۸
 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین