پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۳۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
پروتکل‌های بهداشتی درخصوص کنکور اعلام شده و رعایت آنها برعهده سازمان‌هایی است که متولی برگزاری آن هستند.
شعارسال: کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، با اشاره به نحوه برگزاری کنکور سراسری گفت: استمرار فعالیت کنکور، آزمون‌ها، مشاغل، صنوف، اماکن و. منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و استثنایی هم در این زمینه وجود ندارد.

او افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی وظیفه آن صنف، مکان، محل، سازمان و ارگانی است که مخاطب پروتکل قرار دارد بنابراین وزارت بهداشت و درمان وظیفه مستقیمی بر اجرایی شدن پروتکل‌ها ندارد اگر چه موضوع را رصد کرده و تحت کنترل و نظارت قرار می‌دهد.

جهانپور تصریح کرد: پروتکل‌ های بهداشتی درخصوص کنکور اعلام شده و رعایت آن‌ها برعهده سازمان‌هایی است که متولی برگزاری آزمون از جمله استخدامی، ورودی، تحصیلی و... هستند.

او با اشاره به پروتکل‌های مخصوص بیماران کرونایی که در جلسه آزمون شرکت می‌کنند، گفت: تمام این مسائل ریز به ریز در پروتکل‌های بهداشتی مدنظر قرار گرفته و کلیه مسائل از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی، خوداظهاری افراد، وسایل حفاظتی، بیماران زمینه‌ای و... ذیل پروتکل قرار دارد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت بیان کرد: از لحاظ زمان‌بندی قرار است کنکور و آزمون‌ها به جای دو روز در چهار روز و به جای یک آزمون به دو آزمون در طول روز، افزایش یابند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۰۳۶۱۵۹، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
0
خیلی راحت جون بچه های مردم رو بهم پاس میدن این دیگه شاهکار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین