پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۴۰۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اساسی‌ترین کاری که در سال ۹۹ برای اشتغال انجام می‌دهیم، تکمیل کردن ۳۳ پروژه است که اشتغال زایی زیادی به دنبال دارد، این پروژه‌ها را باید به سرانجام برسانیم.
شعار سال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اشتغال استان گفت: اساسی‌ترین کاری که در سال ۹۹ برای اشتغال انجام می‌دهیم، تکمیل کردن ۳۳ پروژه است که اشتغال زایی زیادی به دنبال دارد، این پروژه‌ها را باید به سرانجام برسانیم.

کلانتری تصریح کرد:پتروشیمی گچساران هیچ مشکلی از نظر تامین اعتبار ندارد، برای تامین اعتبار پتروشیمی دهدشت هم پیگیری‌های لازم انجام شده است.

وی افزود: ۳۲۵ میلیون یورو برای ساخت نیروگاه در نظر گرفته شده است که یک کار بسیار بزرگ است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:در طرح بازآفرینی رتبه ۴ کشور را داریم، نمی‌گوییم همه چیز گل و بلبل است، اما همه چیز هم سیاه و تیره نیست.

کلانتری ادامه داد:مشکل اصلی بیکاری است که کار‌هایی در حال انجام است، رییس جمهور توجه خاصی به استان‌هایی مثل استان ما داشته است.

وی خطاب به اعضای شورای اشتغال استان گفت:تمام توان تان را به کار ببندید، باید تلاش کنیم موانع برطرف شود و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی تسهیل شود، مدیر موفق مدیری است که برای مردم و بر طرف کردن موانع تلاش کند.

کلانتری با بیان اینکه هیچ بهانه‌ای قبول نیست، ادامه داد: ۲۷ هزار نفر حقوق بگیر در استان داریم، مدیری هنرمند است که کار کند نه اینکه اثر انگشت صبح و بعد از ظهر بزند.

وی گفت:به نیرو‌های خود کار بسپارید، به دنبال تثبیت مدیران هستیم، بدون حاشیه کار کنید، اما از مطالعه رهبری، مردم و رییس جمهور این است که کار را انجام دهیم.

استاندار تصریح کرد:عملکرد قابل قبول است، اما باید صد درصد شویم، نکته مهم تکریم ارباب رجوع است؛ هیچ موضوعی نباید باعث به خطر افتادن سلامت مردم شود، فاصله گذاری اجتماعی و نوبت دهی الکترونیکی باید رعایت شود.

کلانتری گفت:مردم، ولی نعمت ما هستند، ولی نعمت حرمت و منزلت دارد، اگر کارش هم قانونی نیست با احترام صحبت کنید.

وی افزود:کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند در سطح دنیا بدرخشد، استان می‌تواند خیلی بدرخشد، اما یک هماهنگی همدلی و هم افزایی می‌خواهد.

کلانتری ادامه داد:اکنون یک تصمیم برای استان گرفته شده است که ۱۳هزار و ۲۰۰ شغل در این استان ایجاد شود، هیچکس جیزی نپرسید، واکنش نشان نداد، اما وقتی یک معاون در فلان شهرستان می‌خواهد عوض شود، ده‌ها نفر با من تماس می‌گیرند، شاید یک مدیر تشخیص دهد معاونش باید تغییر کند.

وی در پایان گفت:به نفع مردم است که از دولت حمایت کنند، داریم تلاش می‌کنیم از لحظات زندگی استفاده کنیم، وقتی یک مدیر می‌خواهد معاون خود را عوض کند، ده‌ها پیامک تماس فضای مجازی درج می‌شود، در استان به یک نگاه توسعه‌ای نیاز داریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری زاگرس، تاریخ انتشار: 9 مرداد 1399، کد خبر: 161573،  www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین