پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۴۰۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
عصر امروز جلسه شورای شهر دهدشت برای انتخاب شهردار این شهر برگزار شد که در نهایت انتخاب شهردار به روز‌های آینده موکول شد.
شعار سال: عصر امروز جلسه شورای شهر دهدشت برای انتخاب شهردار این شهر برگزار شد که در نهایت انتخاب شهردار به روز‌های آینده موکول شد.

محمد آران پور سخنگوی شورای اسلامی شهر دهدشت در این رابطه گفت: در راستای انتخاب شهردار امروز مورخ ۹۹/۵/۸جلسه‌ای در صحن شورا با حضور همه اعضا شورا برگزار شد.

آرانپور گفت: بعد از بحث و تبادل نظر و بررسی گزینه‌های پیشنهادی و داوطلب تصدی گری پست شهردار دهدشت، به جهت حساسیت موضوع و دقت بیشتر در انتخاب شهردار، تصمیم بر این شد که طی دو الی سه روز آینده بعد از بررسی دقیق تر، تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود.

گفتنی است که شهر دهدشت از ۲۴ تیر ماه تا کنون شهردار ندارد و سرپرستی آن به محمد بهزادیان واگذار شده است که امیدواریم هر چه زودتر شهردار دهدشت انتخاب و این جایگاه مهم مدیر خود را بشناسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 9 مرداد 1399، کد خبر: 161572،  www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین