پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۵۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
عضو فعلی شورای شهر یاسوج با بیان اینکه تلاش کرده ام پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم باشم، گفت: مهم‌ترین شعار من پاسخ گویی بوده و هست.
شعار سال: یکی از مواردی که این رسانه همواره روی آن تاکید فروان داشته است بررسی وعده‌های ارایه شده توسط مسئولین مختلف با عنوان مطالبه گری است تا در این خصوص مسئولان استان پاسخگویی بیشتری را داشته باشند.
قطعا نقد‌های ارایه شده از سوی این رسانه از باب دلسوزی است و مسئولان مربوطه نیز با صعه صدر با این موضوع برخورد میکنند و پاسخگو خواهند بود.
در این نوبت سراغ یکی دیگر از اعضای شورای شهر پنجم شهر یاسوج در ۶ ماه مانده به پایان کار این شورا هستیم.
در زیر بخشی از وعده‌های انتخاباتی اکبری تبار عضو شورای پنجم شهر یاسوج را با هم مشاهده می‌کنیم:

شعار انتخاباتی من پاسخگویی است
من با شعار پاسخگویی آمدم تا بگوییم که همه مسئولان باید در برابر خواسته‌های مردم پاسخگو باشند، در شعارهایم چه در چهار سال گذشته و چه در دور فعلی با خدای خود عهد بستم که در راستای آرمان‌های شهداء و انقلاب و در راستای پاسخگویی و عمل کردن به وعده‌ها حرکت کنم و خدمت گذار خوبی برای مردم باشم.
مهمترین شعار من در انتخابات پاسخ گویی بوده و هست؛ اگر از همه شهروندان هم سئوال کنید به شما خواهند گفت که در اتاق کدام عضو شورا همیشه بر روی ارباب رجوع چه در شورا و چه در محل کار باز بوده؛ همه هم و غم من مردم هستند و بس، مردمی که به شما اعتماد می‌کنند که بتوانی دوای درد آنان باشی و بتوانی از مراجع قانونی مشکلات آن‌ها را برطرف کنی.
اکبری تبار دیگر شعار‌ها و وعده‌های انتخاباتی خود را در زمان تبلیغات اینگونه بیان کرد:

توسعه طرح تفصیلی و جامع شهر یاسوج
یکی از اهداف و شعار‌های اصلی من توسعه طرح تفصیلی و جامع شهر یاسوج است، اگر نگاهی کلی داشته باشیم خواهیم دید که عدم وجود این طرح تفصیلی باعث شده که یک لجام گسیختگی در مرکز استان به وقوع بپیوندد.
دغدغه اصلی ما چه در شورای دور چهارم و چه در دوره جدید مسائل ترافیکی است که یکی از دغدغه‌های اصلی شورا و شهرداری یاسوج بوده است.

وعده‌های پرزرق و برق عضو شورای شهر یاسوج جامه عمل پوشید؟
اقدامات فرهنگی و ورزشی و زیباسازی
برخی از برنامه‌های فرهنگی اعم از ایجاد سینما، برنامه‌های ورزشی، تیم‌های ورزشی مورد مطالبه قرار گیرد، هرچند شهرداری یاسوج در چهار سال اخیر طرح‌های خوبی را در این زمینه آغاز کرده و سعی ما این است که در شورای پنجم آن‌ها را به سرانجام برسانیم.
اکبری تبار در دیدار با بانوان در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۹۶ با اشاره به ایجاد پارک بانوان شهر یاسوج اظهار داشت: ایجاد پارک بانوان که حاصل تلاش همه اعضای شورا و شهردار بود بخش عمده‌ای از دغدغه‌های فرهنگی بانوان و شهروندان را برطرف کرده است.
عضو پنجم شورای اسلامی شهر یاسوج در یادداشتی که اردیبهشت ماه سال ۹۶ به یکی از سایت‌های محلی برای انتشار داده بود نوشته است:
در یاسوج کار‌هایی صورت گرفت، اما کافی نیست به عنوان مثال در خصوص تندیس‌ها و نماد‌های شهری کار نارسایی‌هایی هست. نماد‌ها و تندیس‌ها بازتاب هنری خاطرات، انسانها، حوادث، اعتقادات و در مواردی به عنوان سمبل فرهنگی- اجتماعی مطرح است.
گلدان‌های شهری در خطوط جدا کننده خیابان ها، استقرار نیمکت در اماکن شلوغ جهت رفاه حال زنان و سالمندان به گونه‌ای که برای دیگر شهروندان مزاحمتی ایجاد نشود، زیرا مشاهده می‌شود در اکثر معابر و اماکن پرتردد شهروندان از لبه‌های جداول برای نشستن و استراحت کردن استفاده می‌کنند! وسایل بازی برای کودکان باید در اماکن و معابری که کودکان تردد و توقف زیادی دارند نصب شود.
پارکومتر‌های الکترونیکی برای سنجش میزان زمان توقف خودرو‌ها بر اساس پول دریافتی، ایستگاه‌های قابل دسترسی اسان اتوبوس و سایبان و نیمکت مناسب جهت رفاه حال مسافران، نصب سطل زباله در خیابان‌ها و معابر شلوغ با فاصله ۳۰ متری و در یک خط مستقیم، مجسمه‌های شهری که کمک قابل توجهی به خوانایی شهر می‌کنند و…. از جمله مبلمان‌هایی هستند که در شهر یاسوج نیاز هست برای استقرار و مکان یابی ان‌ها کار شود تا هم به کارایی فضا‌های شهری و هم زیبایی شهرمان که بالقوه دارای زیبایی‌های فراوانی است، کمک کرده باشیم.
و، اما اکنون زمان بررسی وعده‌های اکبری تبار عضو شورای شهر یاسوج در دور پنج است:
شعار عضو فعلی شهر یاسوج طبق گفته خودش پاسخگویی به مردم بوده است، اما اکنون مردم شهر یاسوج سوال‌های بی جوابی زیادی دارند که انتظار دارند اعضای شورای شهر یاسوج در یک نشست خبری پاشخ گوی این سوالات باشند، در این چند ماهی که از شورای پنجم باقی مانده است بهترین فرصت جهت این موضوع است.
پارک بانوان در شورای چهارم افتتاح شد، اما شباهت زیادی به آن وعده‌ها در خصوص امکانات و تجهیزاتی که باید داشته باشد ندارد.
پل سوم و چهارم بشار همچنان درپیچ و خم وعده‌ها گیر افتاده اند و نه ترافیکی حل شده است و نه حوصله شهروندان دیگر اجازه می‌دهد که چند سال دیگر چشم انتظار افتتاح باند دوم پل سوم و پل چهارم برای گره ترافیکی باشند پل‌هایی که گویا به یک پروژه سخت و مهم در یاسوج تبدیل شده است که نه زور شهرداری نه راه سازی به آن نمی‌رسد.
وعده‌های پرزرق و برق عضو شورای شهر یاسوج جامه عمل پوشید؟
اما در خصوص زیبا سازی شهر یاسوج و مبلمان این شهر و نیمکت‌هایی برای استراحت و سطل‌های زباله‌ای برای اینکه شهر زیباتر باشد هم به شکل قاطع می‌توان گفت درصد کمی از این موضوعات تحقق یافته است.
مبلمان شهری که اسمش زیباست و زیبا هم مطرح می‌شود، اما تا کنون مبلمانی در شان مردم یاسوج دیده نشده است در این شهر نیمکتی برای استراحت سالخوردگان برای استراحت وجود ندارد پس نباید خورده گرفت از مردم اگر چمن بلوار‌ها به دلیل نشستن مردم نا مناسب شده اند.
وقتی مناسبتی در پیش است و یا جشن و عیدی در پیش داریم و مسئولان می‌خواهند شهر را تزئین کنند این تزئین در نصب چند پرچم رنگی خلاصه می‌شود پرچم‌هایی که آنقدر نصب شده اند که دیگر رنگ و لعاب هم ندارند در حالی که در سایر شهر‌ها با کمترین هزینه زیباترین تزئین‌ها را به کار برده اند.
اقای اکبری تبار عضو شورای چهارم و عضو شورای پنجم این وعده‌ها از جمله زیباسازی شهر یاسوج باید در شورای پنجم اندکی محقق می‌شد مردم شهر یاسوج منتظر اندکی تحول در سطح شهر هستند حتی اگر نصب چند سطل زباله باشد.
اقایان اعضای شورای پنجم شهر یاسوج، مردم این شهر منتظر اندکی تغییرات در فضای شهر هستند آن‌ها ساعت‌ها در صف انداختن رای در صندوق ایستادند که امروز در یاسوج جایی برای نشستن، برای استرحت، فضایی زیبا و مبلمان زیبا در شهر خود ببینند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۶۷۲۹۴، sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
0
شهرداری ها در ایران واقعا جز ستم و ظلم و ناداوری در حف مردم ایران دیگه چه کارایی بلدن؟ رو کنن ببینیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
0
0
يه سامانه بايد وجود داشته باشه كه نماينده هارو متر كنه و متناسب با وعده هاشون بسنجه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین