پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۵۹
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
نماینده مردم شهرستانهای چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز با مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: در این جلسه پیرامون پروژه گازرسانی به روستاهای بخش مرزن آباد مذاکره و بر ادامه پروژه با جدیت بیشتر تاکید شد.
شعارسال: قاسم احمدی لاشکی در گفتگو با مرزن نیوز، با بیان اینکه عملیات گازرسانی به تمامی 16 پارچه روستای بیرون بشم بخش مرزن آباد تا آخر آذرماه امسال به اتمام خواهد رسید افزود: پاکت های مناقصه پروژه گازرسانی به روستاهای سیدکلوم سر و میچکار فردا یکشنبه 23 خردادماه بازگشایی و پیمانکار آن مشخص می شود.

وی همچنین از مشخص شدن برنده مناقصه پروژه روستاهای سما، دیمو و لورچال در روز آینده خبرداد و گفت: پروژه روستاهای برار، حریث و آغوزداربن هم در مرحله برآورد بوده و 31 مرداد ماه امسال پاکت مناقصه آن بازگشایی و پیمانکار پروژه مذکور نیز مشخص شده و آغاز بکار خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستانهای چالوس، نوشهر و کلاردشت با بیان اینکه عملیات نصب 2 هزار عدد کنتور و رگلاتور برای شهر مرزن آباد هم نهایی شده و این پروژه مسیر خوبی را طی می کند تصریح کرد: مطالعه پروژه گازرسانی به روستاهای دهستان کوهستان بخش مرزن آباد نیز شروع شده، اما چون به اعتبار نیاز دارد در همین راستا هفته آینده ملاقاتی با وزیر نفت و مدیرعامل گاز کشور داشته و صحبت های اولیه را در این رابطه خواهم داشت.

احمدی در ادامه با اشاره به ادامه بهسازی و آسفالت راه های روستایی در منطقه گفت: فاز دوم پروژه آسفالت جاده طویر- ناتر با استقرار دستگاه آسفالت در هفته جاری آغاز خواهد شد.

وی در همین رابطه افزود: در این مرحله به اندازه یک میلیارد تومان بودجه ای که سال کذشته گرفته بودیم آسفالت را تا روستای فشکور رسانده و در صدد هستیم تا مسیر فشکور تا روستای ناتر را هم با جذب اعتبار اجرایی کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مرزن نیوز، تاریخ انتشار: شنبه 22 خرداد 1395، کد خبر: - ، www.marzannews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین