پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۶۰۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
اخیرا مجموعه طنزی در فضای مجازی منتشر شده است که به نظر می رسد خارج از کهگیلویه و بویراحمد ساخته شده است اما فرهنگ اصیل و برخی آداب و رسوم و عادات مردم این استان را به سخره گرفته است.
شعار سال:با گسترش روز افزون فضای مجازی در زندگی انسان ها و نقش پررنگ ان در تنظیم روابط, احساسات, نوع زندگی و ... افراد زیادی به دنبال دیده شدن در این فضا هستند و هر کسی از طریقی خاص به دنبال مطرح شدن در این فضاست.
 
برخی افراد به خصوص جوانان این روزها در فضای مجازی به دنبال آب و نان هستند و از راه های مختلف کار و کاسبی برای خود راه انداخته اند ;عده ای با انجام کارهای عجیب و غریب و شاخ شدن و عده ای دیگر با کسب و کارهای مجازی.
 

در این میان ساخت کلیپ های طنز از آماتور تا حرفه ای طرفداران زیادی در فضای مجازی پیدا کرده است و مخاطبان زیادی نیز دارد و حتی به عنوان منبعی برای درآمدزایی تبدیل شده است.
 
اخیرا مجموعه طنزی در فضای مجازی منتشر شده است که جای بسی ابهام و سوالاتی است که سازندگان آن باید پاسخ دهند.
 
در این مجموعه طنز از عواملی به کار رفته است که به نوعی می توان آن را توهین به اداب و رسوم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد قلمداد کرد؛ از جمله این که در بخش های مختلفی از این مجموعه از موسیقی لری کهگیلویه و بویراحمد استفاده می شود که ذهن مخاطبان آشنا با فرهنگ و موسیقی مردم این استان با شنیدن آن ناخودآگاه به کهگیلویه و بویراحمد خواهند رسید.
 

هر چند به نظر می رسد این مجموعه طنز خارج از استان ساخته شده است اما نکته جالب توجه این است یکی از خوانندگان هم استانی مراسمات عروسی و همچنین کارگردان فیلم های عروسی نیز با این مجموعه همکاری دارند.
 
فضای بی در و پیکر مجازی و نبود نظارت کافی در این فضا باعث شده است هر نوع فیلمی بدون توجه به محتوای آن در شبکه های اجتماعی منتشر شود و اثرات مخرب فرهنگی را به دنبال دارد.
 
قطعا توهین به آداب و رسوم مردم با فرهنگ و اصیل کهگیلویه و بویراحمد پذیرفته نیست و کسانی که به تولید این مجموعه پردخته اند باید نسبت به آن پاسخگو باشند.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس ،تاریخ انتشار:  20  مرداد 1399،کدخبر: 162002  ،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین