پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۶۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
حقیقت این است که آمریکا به هیچ وجه در سیاست‌های خصمانه اش علیه ایران تغییری ایجاد نخواهد کرد و این تکنیک‌ها تنها برای فریب دولت مردان و بخشی از مردم ایران است. اما آنچه به زودی جهان شاهد آن خواهد بود، حضور پنجاه کشور جدید است که روزگاری به نام ایالات متحده آمریکا شناخته میشدند.
شعار سال: در حالی که هنوز درگیری‌های دولت آمریکا با مردم در موضوع تبعیض نژادی و تبعیض رفاه ادامه دارد، زمان به سرعت به آبانماه و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک می‌شود
انتخاباتی که گر چه در حقیقت تفاوت جدی در سیاست‌های کلان آمریکا ایجاد نمی‌کند اما به جهت تبلیغات سیاسی خاص، این باور مردم آمریکا نیست و آنان گمان می‌کنند که تفاوت عمیقی بین دموکرات‌ها و جمهوریخواه ها وجود دارد. و علت حضور مردم آمریکا در انتخابات‌ها همین احساس است.
قاعده رفتاری دولت‌های آمریکا با ایران تا کنون اینگونه بوده که دموکرات‌ها با ژست دوستانه با ایران مذاکره می‌کنند و پس از آنکه دولت‌های ایران موارد توافقی خود را انجام می‌دهند و نوبت به طرف آمریکایی می‌رسد، دولت جمهوری خواه بر سرکار آماده و زیر میز توافقات می‌زند و این گردونه چند دوره است که در حال اجراست.
این دوره اما حوادث آمریکا تغییراتی کرده است. ترامپ که در قامت یک جمهوری خواه از برجام خارج شده و توهین‌های مکرری به دولت و مردم ایران کرد،
بعد از نابودی داعشی که ساخته دست آمریکا بود و پس از اتفاقاتی که ایران در انتقام شهادت‌ حاج قاسم انجام داد، متوجه شد که دیگر ابرقدرتی به نام آمریکا در جغرافیای سیاسی جهان وجود ندارد و ابرقدرت حقیقی کشوری است که هم مزرعه موشکی دارد، هم در اوج تحریم نفکشهای خود را بدون محافظ به همسایگی آمریکا می‌فرستد و هم کرونا را بهتر از مدعی ترین کشورهای دنیا مهار می‌کند، و... آری، ترامپ و سیاستگذاران آمریکا با درک این موضوع تغییراتی در سیاست‌های خود ایجاد کرده اند.
برکناری بولتون بعنوان ضد ایرانی ترین عنصر همراه با ترامپ و اخیرا عزل هوک که مسئول میز ایران در کاخ سفید و طراح تحریم‌های ضد ایرانی بود، نشانه هایی از این تغییر بوده و پیام ترامپ که اگر رای بیاورم با ایران مذاکره خواهم کرد، آخرین اتفاق از این سلسله است.
پ. ن 1:حقیقت این است که آمریکا به هیچ وجه در سیاست‌های خصمانه اش علیه ایران تغییری ایجاد نخواهد کرد و این تکنیک‌ها تنها برای فریب دولت مردان و بخشی از مردم ایران است. اما آنچه به زودی جهان شاهد آن خواهد بود، حضور پنجاه کشور جدید است که روزگاری به نام ایالات متحده آمریکا شناخته میشدند.
پ ن 2: بسیار محتمل است که دولت آمریکا برای حفظ قدرت پوشالی خود، تا قبل از آبانماه، آشوبهایی را در ايران طراحی و اجرا نماید که مقابله با آن هوشیاری مضاعف همه مردم، به ویژه دستگاه‌های امنیتی را میطلبد.
پایگاه تحلییلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین