پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۰۹۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
سخن ولادیمیر پوتین مبنی بر اینکه آزمایش واکسن کرونا روی یکی از دخترانش انجام گرفته، موجی از اظهارنظر‌ها و عکس‌های مختلف را در شبکه‌های اجتماعی عربی به همراه آورد.
شعار سال:بعد از آنکه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه از موفقیت آزمایش واکسن کرونا سخن گفت، تصاویری در شبکه‌های مختلف رسانه‌ای و مجازی عربی راجع به واکسن زدن یک دختر روس انتشار یافت و اعلام شد دختر پوتین در حال واکسن زدن است.

اما بعد از انجام تحقیقاتی از سوی چند رسانه معتبر مشخص شد تصویر منتشرشده متعلق به یکی از دختران داوطلب آزمایش واکسن است که در مراحل ابتدایی حدود یک ماه پیش آزمایش شده است.

گفتنی است ولادیمیر پوتین از همسر سابقش ۲ دختر به نام‌های ماریا و یکاترینا دارد.

رئیس‌جمهور روسیه که بعد از ۳۰ سال زندگی مشترک در سال ۲۰۱۳ از همسرش جدا شد تلاش می‌کند، توجه رسانه‌ها را از زندگی خصوصی‌اش از جمله فعالیت ۲ دخترش دور نگه دارد.

با این حال وقتی از دخترش در رابطه با موفقیت ویروس کرونا نام برد خواسته یا ناخواسته نام دخترانش را دوباره بر سر زبان‌ها انداخت.

رسانه‌های عربی با انتشار تصاویری از دختران پوتین تاکید کردند تصویر منتشرشده متعلق به آن‌ها نیست.
 
کدام دختر پوتین واکسن کرونا زده است؟

کدام دختر پوتین واکسن کرونا زده است؟
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۲۵۸۳۳، www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین