پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۵۵۳
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۳
درست است که طب سنتی و مکمل و ...، جایگاه خاصی در منظومه علمی داشته و دارند، اما این امر دلیلی بر ارایه هر توصیه‌ای در هر جائی با هر کیفیتی نمی‌شود. لطفا نظارت را تشدید کنید.
شعار سال: درست است که طب سنتی و مکمل و ...، جایگاه خاصی در منظومه علمی داشته و دارند، اما این امر دلیلی بر ارایه هر توصیه‌ای در هر جائی با هر کیفیتی نمی‌شود. لطفا نظارت را تشدید کنید.

تعداد بازدید : 26

واکنش انجمن علمی طب سنتی ایران به توصیه‌های عجیب کارشناسان صدا و سیما
در بخشی از بیانیه این انجمن در این خصوص آمده است: متاسفانه در چند روز اخیر رسانه ملی که باید به عنوان منبع معتبر انتشار آموزه‌های صحیح بهداشتی و درمانی سرآمد باشد، اقدام به دعوت از افرادی کرد که با تشخیص‌های فردی و غیر علمی و توصیه‌های غیر کارشناسی موجب تشویش ذهنی جامعه‌ای شد که به خودی خود، روان آزرده‌ای از محدودیت‌های دوران کرونایی دارد. تا آنجا که مهمان یکی از این برنامه‌ها با برداشتن ماسک خود جلوی دوربین اذعان می‌کند که به آن اعتقادی ندارد و با خوردن نمک هم از کرونا پیشگیری و هم آن را درمان می‌کند!
انجمن علمی طب سنتی ایران متشکل از صد‌ها پزشک متخصص ولایتمدار، که همواره رسانه ملی را با معرفی متخصصین این رشته و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های معتبر علوم پزشکی یاری داده است، توجه مقامات رسانه ملی و این کارشناس محترم را به این جمله رهبر معظم انقلاب جلب می‌کند که فرمودند: "بعضی افراد حتی کار ساده‌ای مثل ماسک زدن را انجام نمی‌دهند که من واقعاً از آن پرستاری که فداکارانه در حال ارائه خدمت است خجالت می‌کشم"

پایکاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین