پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۸۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
کاخ سفید دادخواستی را تقدیم دیوان عالی ایالات متحده کرده تا ترامپ بتواند منتقدانش را در زیر پست های توئیتری خود بلاک کند. وی در حال حاضر چنین امکانی را ندارد.
شعار سال:کاخ سفید پیش از این در این زمینه به یک دادگاه عادی در آمریکا شکایت کرده بود، اما این دادگاه درخواست رئیس جمهور آمریکا را رد کرده بود. از همین رو دولت آمریکا به دیوان عالی این کشور متوسل شده و امیدوار است بتواند نظر مثبت آن را به دست آورد.

شعار سال: حکم دادگاه علیه ترامپ اولین بار در جولای ۲۰۱۹ اعلام شده بود و بر اساس آن دونالد ترامپ حق ندارد در یک مکان عمومی منتقدان خود را بلوکه کند. البته سایر کاربران توئیتر از چنین حقی برخوردار هستند، اما ترامپ به دلیل اینکه رئیس جمهور آمریکاست و باید پاسخگوی عملکرد خود در قبال همه مردم باشد از چنین قابلیتی برخوردار نیست.

استدلال ترامپ این است که وی به جای حساب رسمی رئیس جمهور آمریکا در توئیتر به نشانی POTUS از حساب شخصی خود استفاده می‌کند و لذا باید چنین حقی داشته باشد. اما نه توئیتر و نه دادگاه فدرال آمریکا این استدلال را نپذیرفته‌اند.

مدیران توئیتر در ماه‌های اخیر بار‌ها پست‌های ترامپ را به علت نشر اطلاعات دروغ، نفرت پراکنی و ترویج خشونت حذف یا محدود کرده‌اند و ناتوانی وی برای بلوکه کردن نظرات مخالفانش در ذیل حساب کاربری شخصی به خشم ترامپ افزوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۰۰۴۷۵۹، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
چه قدر بیکاره که می شینه توئیتر یکی یکی مخالفانش رو پیدا میکنه.واقعا این ترامپ هم واسه خودش شخصیت جالبی داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین