پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۷۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
رانندگان خودروهای استیجاری شرکت نفت گچساران،برای مطالبات خود در جلوی اداره مرکزی این شرکت حضور یافتند اما مدیران شرکت نفت تاکنون هیچ جوابی به مطالبات رانندگان نداشته اند.

شعار سال:رانندگان خودروهای استیجاری شرکت نفت گچساران برای مطالبات  خود در جلوی اداره مرکزی این شرکت،حضور  پیدا کردند و ماشین های خود را به نشانه اعتراض خاموش کردند.

این رانندگان می گویند مدت 4 ماه است،با حقوق سال گذشته با شرکت نفت گچساران قرار داد بسته اند، که در حال حاضر به مدت یکماه است قرار دادمان نیز تمام شده است،و بدون قرار داد هستیم.

آنها اظهار داشته اند، تعداد این خودروها شامل 72 مزدا و110 دستگاه خودروی سواری هستند که مدتی است حقوق آنها نیز پرداخت نشده است،همچنین هفته گذشته نیز خود روهای پیکاپ استیجاری نیز به نشانه اعتراض در جلوی ادراه مرکزی شرکت نفت گچساران حضور پیدا کردندو هیچ کس هم پاسخگوی مطالبات به حق آنها نیست.

اگرچه این رانندگان از وضعیت بد اقتصادی و مشکلات فراوان خود صحبت کرده و خواستار ورود و توجه جدی مسئولان مربوطه شدند.

این رانندگان معتقدند که مطالبه رانندگان به حق است و از مسئولان نفت و گاز و دیگر مسئولان شهرستان تقاضامندیم که قبل از این که تجمعات باعث برهم خوردن نظم و آرامش مردم و نیزشرکت نفت و گازگچساران شود به پیگیری و رفع این مشکل بپردازند.

 

 
 
 
 
 
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ انتشار:3 شهریور  1399، کد خبر:162630،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
0
0
هیچ مسلمون نیست ، فساد رو تو شرکت نفت گچساران از بین ببره، حالم از این همه دزدی به هم نیخوره، ایهالناس دارن به ماشین های استیجاری ظلم میکنند، دارن پولشونو میکشن بالا، 1 مسلمون تو این مملکت پیدا نمیشه؟ به فریادمون برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین