پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۹۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
وزیر خارجه روسیه گفت: کشورش با ایران و ترکیه بر سر جلوگیری از تکرار سناریوی لیبی و عراق در سوریه اتفاق‌نظر دارند.
شعار سال: «سرگئی لاوروف»، وزیر امور خارجه روسیه امروز دوشنبه گفته میان رویکردهای سه کشور ضامن آتش‌بس در سوریه (روسیه، ایران و ترکیه) تفاوت‌هایی وجود دارد اما سه کشور در آرمان مشترک جلوگیری از تکرار سناریوهای لیبی و عراق در سوریه اتفاق‌نظر دارند.

به نوشته خبرگزاری ایتارتاس،لاوروف گفت: «البته، تفاوت‌های قابل‌توجهی در رویکردهای مسکو، آنکارا و تهران وجود دارد. می‌توان این تفاوت‌ها را هم در بیانیه‌های رسمی و هم از طریق اوضاع در داخل آن کشور مشاهده کرد.»
وزیر خارجه روسیه، علی‌رغم این در ادامه گفت: «با وجود این، ما با ترکیه و ایران در این هدف مشترک مبنی بر اینکه نباید اجازه تکرار رویدادهای عراق و لیبی را بدهیم مشترک هستند.»

ایران، روسیه و ترکیه به عنوان سه کشور ضامن آتش‌بس در سوریه چهارم شهریورماه در ادامه رایزنی‌ها در حاشیه سومین نشست کمیته قانون اساسی در ژنو بیانیه مشترکی را منتشر کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی گسترش، تاریخ انتشار: 18 شهریور 1399، کد خبر: 121017، www. gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
0
آمریکا برای گیر انداختن هر سه کشور در سوریه همه کار میکنه
ناشناس
France
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
0
آمریکا برای گیر انداختن هر سه کشور در سوریه همه کار میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین